Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Whirlpool AWT 5109/P-1000 - zatrzymuje się na płukaniu

17 Lis 2007 17:14 6631 8
  • Poziom 2  
    Mam problem z tą pralką, zatrzymuje się na każdym programie na płukaniu. Miałem już ją całą rozebraną wyczyszczoną także programator, ale niestety nic nie pomogło.
    Proszę o pomoc może ktoś wie co jej dolega.
  • Poziom 32  
    A silnik pompy sprawdziłeś?.Pozdrawiam.
  • Poziom 22  
    Cześć!
    a zatrzymuje się z wodą czy bez?
    jak jest woda to ciepła czy zimna?
    do sprawdzenia :
    grzałka, NTC, pompa, przycisk "stop płukanie" oczywiscie wiązka przewodów razem z wtyczkami. Jak to wszystko będzie ok, to do wymiany programator
  • Specjalista AGD
    Witam.
    A kubek hydrostatu czyściłeś?
  • Poziom 2  
    całą pralkie rozebrałem na części pierwsze , wyczyściłem i sprawdziłem. woda jest wszystko działa jak powinno tylko sie zatrzymuje na płukaniu. nawet programator rozebrałem wyczyściłem styki i ścieżki i nic ,chyba czas na nową pralkie ale nie twj firmy. dzięki za dobre chęci.
  • Specjalista AGD
    Napisz konkretnie co robi (w jakiej jest fazie prania) kiedy się zatrzymuje to Ci pomożemy.
    -wypuściła wodę i nie pobiera
    - nie wiruje
    - zostaje z wodą itd, itd
  • Poziom 2  
    pralka przechodząc na płukanie nie pobiera wody,przesunięcie programatora o jeden krok do przodu uruchamia dalszą część programu...
  • Poziom 16  
    czyli do sprawdzenia zawor... normalnie rezystancja kolo 4 kilo omow. Moze byc tez zablokowany mechanicznie i wtedy dzialac lub i nie wedle widzimisie.