Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2000 czasami nie odpala

20 Lis 2007 09:05 3802 10
  • Poziom 33  
    Auto jak w temacie,benzyna przebieg 60 000 pierwszy właściciel. Z opowieści właściciela auto odmawia posłuszeństwa sporadycznie, choć efekt zaczyna się nasilać. Auto nie odpala, po kilku godzinnym postoju jak niby nigdy nic odpala. Auto śmiga czasami parę tygodni bez problemu a jak się zatnie to potrafi raz dziennie zastrajkować.
    Serwis rozkłada ręce, wymienili immo, sprawdzali ponoć już wszystko.

    Może ktoś walczył z takim autem i ma jakieś sugestie.

    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Trzeba sprawdzic co sie dzieje w momecie jak nie chce odpalic. Czy jest iskra, czy pracuje pompa paliwa. Walczylem z podobnym przypadkiem. Winny okazal sie czujnik polozenia walu, (ale to bylo we Fiacie).
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Przydały by się jeszcze dodatkowe informacje ,czy słychać pompę jak nie chce zapalić i czy świeci kontrolka wtrysku.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Czy IMO masz z kluczyka czy z pilota, jezeli z pilota to blokuje pompę paliwa centralka alarmowa/brak sygnalu na dodatky przekazniuk pompy?
  • Poziom 15  
    Witam problem lezy moim zdaniem w aparacie zaplonowym typowy brak iskry
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
  • Poziom 33  
    Jutro dostaje auto na 2 dni mam nadzieje że się zatnie u mnie.
    Co do aparatu zapłonowego tam go nie ma :)
    Immo jest w kluczyku, bede chyba je wywalal z kompa.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym. Ja robiłem wówczas przeszczep wiązki, czyli nowe druty na zasilanie głównego przekaźnika i na jego sterowanie , po tych zabiegach auta nie wracały.

    pozdrawiam

    Gietek
  • Poziom 33  
    Dzieki dziś bede walczym wiec obadam