Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z lexmarkiem p4350 po regeneracji tuszu.

gresha 20 Lis 2007 19:31 2892 6
  • #1 20 Lis 2007 19:31
    gresha
    Poziom 9  

    Witam mam problem z w/w uzadzeniem. Po regeneracji tuszu wskazniki poziomu tuszu nie zresetowaly sie - jak to zorbic?

    Powazniejszy problem jest zwiazany z tuszem klorowym w momencie gdy jest sam czarny tusz wskazuje ze nie ma tuszu i drukuje normalnie... :D

    natomiast gdy wsadze kolorowy wyskakuje blad 1102. Co moge zrobic??

    0 6
  • #2 22 Lut 2010 10:12
    dr_z
    Poziom 16  

    Na 200% uszkodzony pojemnik kolorowy, miałem to samo - wsadziłem inny kolor i od razu smiga.

    0
  • #3 22 Lut 2010 10:40
    konmaj
    Spec od drukarek

    Obawiam się, że przedmówca ma rację, ale zacznij od wyczyszczenia styków na kolorowym kartridżu i w jego gnieździe w drukarce.

    0
  • #4 03 Lip 2015 13:54
    _Adamo_
    Poziom 10  

    Odświeżam temat, gdyż mam podobny problem.

    Ciekawostka polega na tym, że nie wykrywa nowego, oryginalnego kolorowego tuszu (wyskakuje błąd 1102), a gdy podstawiam zamiast niego stary, nieoryginalny, to działa. Trudno mi to zrozumieć, że moje urządzenie P4350 nie działa na oryginalnym tuszu, a działa na zastępniku.

    Co radzicie? Reklamować ten oryginalny kartridż w sklepie, gdzie był kupowany? Czy jest jakaś inna metoda?

    0
  • #5 03 Lip 2015 13:57
    konmaj
    Spec od drukarek

    Ja bym sugerował reklamację - to raczej ten nowy kartridż jest felerny.

    1
  • #6 03 Lip 2015 14:13
    _Adamo_
    Poziom 10  

    konmaj napisał:
    Ja bym sugerował reklamację - to raczej ten nowy kartridż jest felerny.


    Z tym, że u mnie było podobnie, jak u innych użytkowników w przypadku błędu 1102 (napotkałem w necie różne zgłoszenia tego problemu), a mianowicie:

    na początku działały, oba nowe oryginalne kartridże zostały wykryte i strona testowa dobrze wydrukowana, a dopiero po jakimś czasie (drukarka jest rzadko używana) okazało się, że przestał wykrywać ten kolorowy. Więc ten oryginalny kolorowy na starcie na pewno był sprawny - dopiero po czasie przestał działać.

    I bądź tu człowieku mądry...

    0
  • #7 03 Lip 2015 18:29
    rys57
    Moderator

    konmaj napisał:
    Ja bym sugerował reklamację - to raczej ten nowy kartridż jest felerny.

    Uczciwy sprzedawca uwzględni reklamację, jeżeli zużycie tuszu, czy tonera, nie przekroczyło 50%. Waga wkładu pozwala na ocenę.

    Oryginalne wkłady muszą działać!

    2