Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ocena + pomoc w rozmieszczeniu systemu alarmowego

kabturek 22 Nov 2007 11:51 1862 6
Optex
    kabturek
    Level 10  
    Witam,
    Na wstępie chciałbym nadmienić, że nie mam doświadczenia z alarmami:) Ale elektronika to nie jest dla mnie problem.
    Dostałem za zadanie założenie prostego systemu alarmowego w sklepie rodzinnym ( mały wiejski sklepik w oddzielnym domu). Jak można się domyślić wszystko idzie po kosztach (dlatego ja;).
    Poczytałem forum i zdecydowałem się na centralkę Satel ca-6 ,manipulator led, czujki satela aqua plus i inny sprzet satela ( sygnalizator wewnętrzny spw-220, zewnętrzny sp-4003? , akumulator 7Ah i obudowa)

Dom jest nie duży - składa się z 3 pomieszczeń
    1. główne - jedyne przez które się wchodzi normalnie - przy wejściu krata rozmiar - 5x4m
    2. zaplecze - różny towar itp rozmiar 5x3m
    3. przedsionek - nie używany normalnie. z zaplecza do przedsionka jest przejście ale jest założona krata. nie używa się tego przejścia.
    4.łazienka - małe pomieszczenie od zaplecza.

Wszystkie okna są nieotwierane.
    Wysokość to 2,5 m.

ocena + pomoc w rozmieszczeniu systemu alarmowego

Myślałem o założeniu centralki w łazience ( jedyne odseparowane pomieszczenie).

Chciałem wrzucić po 2 czujki do 1 i 2 pomieszczenia ale mam problemy z ich rozmieszczeniem. w 2 pomieszczeniu zaznaczyłem je jako czerwone kółka ale w pierwszym nie wiem gdzie je umieścić. może użyć czujki Aqua ring ?
    Czujki w pierwszym pomieszczeniu uruchamiałyby alarm z opóźnieniem , w drugim natychmiast.

Myślałem też o kontaktronie w drzwiach w 1 pomieszczeniu.

Sygnalizator zewnętrzny - na zewnątrz ;) ,wewnętrzny - w drugim pomieszczeniu ?

Planuje to wszystko kupić na allegro lub wysyłkowo.

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc,