Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm a bramka VOIP, centralka alarmowa (Integra).

23 Lis 2007 18:32 2869 7
  • Poziom 20  
    Centrala będzie działać z voip ale weź pod uwagę stabilność łącza.
  • Poziom 11  
    Dzięki.

    No tak ... pozostaje GSM bo Tpsa nie ma u mnie kabli, a poza tym nie kocham ich :)
  • Poziom 24  
    joy napisał:
    Centrala będzie działać z voip ale weź pod uwagę stabilność łącza.


    kolego wszystko zależy od kodeka jaki obsługuje operator bo na niektórych kodekach ci centrala nie pójdzie... juz przetestowałem na ipfon-ie działa ale musi być używany inny kodek niż standardowy który ipfon poleca
  • Poziom 11  
    Sorry, ale co ma kodek do wybierania numeru ?
  • Poziom 20  
    Kodek może mieć znaczenie jedynie jeśli będziesz korzystał z monitoringu, co do powiadomienia słownego nie ma najmniejszego znaczenia jaki kodek wykorzystuje operator, dla centrali to jest tylko linia analogowa. Więc kolego kodek nie ma nic wspólnego z wybieraniem numeru, wybór kodeka może mieć znaczenie przy monitoringu gdzie po połączeniu sie z bazą centrala wymienia z nią dane. Piszę, że może mieć znaczenie bo nie testowałem z innymi kodekami niż G729, na tym na pewno działa po Contact ID, słowne będzie działać na każdym kodeku.
  • Poziom 24  
    arturgat napisał:
    Sorry, ale co ma kodek do wybierania numeru ?



    pobaw sie kolego trochę voip via monitoring.... to zobaczysz.. jak to jest...


    Kodek nie służy wybieraniu numery a kompresji dźwięku, każda kompresja ma straty/szumy przy dekompresji jedna mniej druga więcej...
  • Poziom 11  
    Wszystko rozumiem. miałem na myśli dzwonienie na określony numer a nie łączenie się z bazą monitorującą. Ale skoro G729 działa, to u mnie zadziała.
    Dzięki