Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV Polo wtrysk Digijet, wpływ na pracę silnika poł. śruby?

23 Lis 2007 22:59 1394 2
  • Poziom 10  
    Mam pytanie. Jaki wpływ na pracę silnika ma położenie śruby regulacyjnej znajdującej się w korpusie wtrysku, dostęp do niej jest pionowo z góry z prawej strony?
    Przez przypadek jej nastawy zostały zmienione i teraz niewiem jakie powinny być pierwotnie.
    Podobno ma ona duży wpływ na spalanie pojazdu? Niechciałbym aby samochód uległ uszkodzeniu lub spalanie wzrosło. Co zrobię wkręcając ją bądź wykręcając? Na co to będzie miało wpływ.
    Miałem awarię, i niewprawny przypadkowy mechanik bez przyrządów, próbował tą śrubą coś regulować.
    Znajomy rozpościera natomiast nademną wizję nawet dwukrotnie większego spalania.
    Proszę o odpowiedz co można zmienić zmieniając nastawy tego wkręta?
    Przykręcając lub odkręcając?
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 39  
    Co to według ciebie jest korpus wtrysku " ?".
    Domyślam się, że chodzi ci o srubę regulacyjną zawartości CO w spalinach ( śruba na imbus 5 w przepływomierzu powietrza ) lub śrube regulacyjna biegu jałowego ( na śrubokręt płaski w korpusie przepustnic ).
    Ta druga ma wpływ tylko na prędkość obrotową biegu jałowego natomiast śruba regulacyjana CO ma wpływ na ilość paliwa podawanego przy rozruchu silnika i w przypadku braku sygnału z sondy lambda
    aby prawidłowo ustawić zawartość CO należy przeprowadzić regulacje na analizatorze spalin - robi się to na rozgrzanym silniku z odłączoną sondą lambda.
    Generalnie jest tak że jak zimny zapala dobrze, ma w miarę prawidłowe obroty i nie "faluje" to nie patrzeby regulacji a dwukrotnie większe zużycie paliwa jest raczej niemożliwe bo by tego chyba nie był w stanie przepalić
  • Poziom 10  
    Dzięki. Sruba w korpusie przepustnic służy do regulacji biegu jałowego, sprawdziłem, obroty rosły przy obrocie w lewo. Jeszcze raz dzięki.