Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jeep Grand Cherokee 2003r + alarm + zamek centralny=problem

24 Nov 2007 12:58 10973 16
  • Level 27  
    Witam!
    Auto jak w temacie czy ktoś może próbował w tym samochodzie podpiąć zamek centralny do alarmu, czy jest to do zrobienia. Spędziłem dziś przy tym samochodzie ze 2 godz (przy samym zamku) i się poddałem :(
    Jeżeli ktoś montował do tego auta alarm to bardzo proszę o jakąś podpowiedź ;)
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 33  
    Może musisz wysterować silniczki przekaźnikami?
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 27  
    Nic z tego nie ma sterowania z siłowników ani z wkładki jest tylko oryginalny pilot, który tym steruje (niestety jeden) koleś chce drugi alarm aby mieć dwa piloty no i do ubezpieczenia mu potrzebny.
  • Level 15  
    Ile przewodów idzie do zamka.
  • Level 27  
    Do siłownika w drzwiach kierowcy idą dwa przewody które wychodzą do niego z modułu zespolonego razem ze sterowaniem szyb, lusterek, zamka, i pamięci siedzeń. Jak wypiołem z tego modułu kostkę i podałem na siłownik 12V to się zamyka i otwiera ale tylko ten jeden :(
    Jeszcze jedno z tego modułu wychodzą 2 przewody zasilające,2 na silnik szyby, 2 na siłownik i zostaje 6 przewodów od sterowania całej reszty ( 3X szyby, pamięć foteli i lusterka)
  • Level 33  
    A nie możesz wlutować się do modułu do nóżek przekaźników?Bo chyba tam takie są by sterować siłownikami.
  • Level 27  
    norbert.s. wrote:

    Dzięki z schemat ale czy czasem w ten sposób to nie będziemy sterować tylko przednimi drzwiami/ No chyba że ten moduł w prawych drzwiach steruje również tylnymi i klapą to wtedy będzie OK :)
    Mógłbyś potwierdzić lub zaprzeczyć bo nie rozbierałem prawych drzwi a auto już pojechało.
  • Level 27  
    carrier wrote:
    maxtz wejdź kablami od zamk/otw na drzwi kierowcy i wlutuj się bezpośrednio w styki klawisza od zamk/otw (klawisz na panelu razem z klawiszami el. szyb)

    Taką opcję już brałem pod uwagę ale na razie nie chcę ingerować w te przełączniki (to ostateczność) na razie szukam jakiegoś sposobu mniej inwazyjnego.
  • Helpful post
    User removed account  
  • Level 27  
    norbert.s. wrote:
    Jeżeli cały zamek rusza po zamknięciu drzwi kierowcy i jest miejsce, to wpakuj dodatkowy siłownik napędzany z alarmu dla pewności 6kg i po sprawie.
    Dlaczego nie bezpilotówka?

    Tak jak pisałem wcześniej koleś ma tylko jednego oryginalnego pilota :(
    Co do tego dodatkowego siłownika to lipa bo jak pisałem wcześniej z siłownika oryginalnego nie ma sterowania.

    Może jeszcze jakieś pomysły ?????
  • Level 12  
    Tam jest możliwe sterowanie tylko w module w prawych drzwiach. On steruje wszystkimi drzwiami.
  • Level 20  
    Jeśli jest przełącznik w drzwiach kierowcy (zamknij-otwórz centralny) rozbierz boczek, sprawdź kolory przewodów od tego przełącznika i jaki opór jest potrzebny do zamknięcia a jaki do otwarcia - ja tak zrobiłem w Voyagerze z 2003roku i działało, a tego modułu z przekaźnikami to raczej nie znajdziesz - Voyager nie miał tam przekaźników tylko jakieś końcówki mocy do sterowania centralnym.
  • Level 27  
    Witam.
    A więc dziś wreszcie klient dotarł do mnie po raz drugi i za czołem eksperymenty :) W ostatecznej wersji podpiołem zamek według schematy, który podał wyżej norbert.s. Panel w drzwiach kierowcy steruje tylko tymi drzwiami natomiast panel w drzwiach pasażera całą resztą. Wpiąć się w przycisk w panelu drzwi kierowcy nie dałem rady gdyż są tam przyciski membranowe (takie jak w pilocie od TV)
    Pozdrawiam wszystkich i serdecznie dziękuję za zainteresowanie tym problemem.
  • Level 10  
    mam pytanie w związku z tym tematem czy mogę prosic o opisanie tego schematu umieszczonego powyzej chodzi mi mianowicie o to gdzie znajduje sie wiazka przewodów opisanych na w/w schemacie zalecenia itp
    pozdrawiam
  • Level 27  
    Witam!
    Przykro mi bardzo ale żeby podpiąć zamek w tym aucie niestety trzeba zdjąć obydwie tapicerki drzwi przednich, wciągnąć tam kable i podpiąć przy oryginalnych przełącznikach innej możliwości nie ma :( Aby wysterować cały zamek należy ten schemat z przekaźnikami zastosować w prawych jak i lewych przednich drzwiach (w sumie 4 przekaźniki)
    Pozdrawiam Tomek.