Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak przerobić silnik 3fazowy na prądnicę do elktrowni wiatr

27 Lis 2007 16:33 10280 7
  • Poziom 11  
    witam mam pytanie do ekspertów znalazłem u siebie fajny 3fazowy 1,5kw silnik elektryczny produkcji Polskiej ,kolega powiedział mi że wystarczy przerobić wirnik na magnesy stałe i będe miał prądnice
    czy to prawda ile taka pradnica morze mieć mocy i czy będzie wolnoobrotowa jestem laikjem w sprawach prądnic wolnoobrotowych proszę o odp.
    pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    wow ale tego jest ponad200 stron pozatym ja już tam to pytanie zadałem ale ci panowie to sa tylko soba zajęci to myślałem że jak założe odzielny post to zostanie on zauważony pytanie jest nadal aktualne pozdrawiam
  • Poziom 35  
    dolas napisał:
    ...wow ale tego jest ponad200 stron pozatym ja już tam to pytanie zadałem ale ci panowie to sa tylko soba zajęci....
    No nie, ale dowcipniś. I sądzisz że ktoś to wszystko za ciebie przeczyta? Jeżeli Tobie nie chce się czytać to ta wiedza najzwyczajniej nie jest Ci do niczego potrzebna. A Ci Panowie nie są zajęci tylko sobą ale po prostu nie widzą sensu żeby to wszystko jeszcze raz opisywać.
  • Poziom 11  
    Witaj! Jutro zapytam kolegi z pracy siedzi w tym od kilku lat, z tego co mi wiadomo on próbował z silników, ale w końcu założył prądnice od wagonów ale tam musi być przekładnia.
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Do TOMASZ.W