Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik centralnego zamka - pomocy

matstarling 27 Lis 2007 21:14 1674 8
  • #1 27 Lis 2007 21:14
    matstarling
    Poziom 8  

    Ostatnio zakupiłem sterownik centralnego zamka, dokladnie taki: http://******

    Probowalem podlaczac wg. instrukcji do swojej W201, ale chyba jestem za malo kompetentny w tej dziedzinie. Poniewaz nie moge sterowac drzwiami od kierowcy kluczykiem i klamka od srodka. Ze strony pasazera wszystko dziala. Do tego nie umiem wylaczyc tej funkcji save lock, ktora sama zamyka mi samochod po 25sek.. Jak po tym samouzbrojeniu otworze drzwi od srodka to centralny mi sie nie odzbraja tylko dioda dalej miga (zamek jest uzbrojony). Ponizej zamieszczam instrukcje do tego sterownika. Mam nadzieje,ze znacie sie lepiej ode mnie i wytlumaczycie co i gdzie mam podlaczyc. Chodzi mi glownie o sterowanie drzwiami, bo migacze, stacyjke itd. to oczywiscie rozumiem. Prosze pomozcie...

    Sterownik centralnego zamka - pomocy

  • Pomocny post
    #2 27 Lis 2007 22:43
    CAMARENA
    Poziom 23  

    ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa
    resztę powinieneś mieć na schematach

  • #3 27 Lis 2007 22:50
    matstarling
    Poziom 8  

    Ok, ale slyszalem opinie czlowieka, ktory ponoc sie na tym zna i on każe mi w ogole nie podlaczac kabli zielonego i niebieskiego (tych wychodzacych z centralki). Nie rozumiem więc. Ktore kable mam podlaczyc do tego niebieskiego i jak. CAla centralke juz skonfigurowalem na pneumatyka. Widze,ze znasz temat. Pomoz prosze

  • Pomocny post
    #4 28 Lis 2007 10:53
    CAMARENA
    Poziom 23  

    po przecięciu niebieskiego(tego z drzwi) podłącz się tylko od strony auta albo niebieskim albo czerwonym(poprostu musisz sprawdzić czy zadziała)ja nie wiem co na tych twoich kablach się pojawia
    powinno być - przy zamykaniu a + przy otwieraniu i ten kabel powinien iść do niebieskiego od strony auta
    ps.masz na schemacie swoim:niebieski od strony drzwi a zielony od strony auta

  • #5 28 Lis 2007 11:26
    matstarling
    Poziom 8  

    ok już rozumiem...Ale to oznacza, żę białego i brązowego mam w ogóle nie podlaczac. U mnie jest zamkniecie -, otwarcie +. Jestem tak blisko sukcesu . Rozumiem tez,ze musze sie wpiac w drzwi od kierowcy? I ostatnia sprawa....widzisz na schemacie po prawej stronie jest taka wzmianka,ze do zamkow pneumatycznych trzeba polaczyc wejscia zamknij i otworz z masa...:| Tego tez nie rozumiem...:|

  • Pomocny post
    #6 28 Lis 2007 18:06
    CAMARENA
    Poziom 23  

    czyli albo biały i brązowy do masy podłączasz albo zmiany na płytce wg schematu

  • #7 28 Lis 2007 20:20
    matstarling
    Poziom 8  

    Kurde troche się już pogubiłem. Powiedzmy, że nie robie zmian na płytce czyli łącze biały i brazowy z masa...czyli trzy przewody w sumie musza byc razem? Biały, brązowy i czarny? I te wszystkie podłaczam tam gdzie jest masa...tak? Potem przecinam niebieski w drzwiach kierowcy i podłączam od drzwi niebieski a do pompy zielony i działa tak?

    dzieki :)

  • #9 28 Lis 2007 21:40
    matstarling
    Poziom 8  

    DZieki wielkie:D NAwet nie wiesz jak mi pomogles :)

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson