Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

teoria kopiarki

manyzg 07 Gru 2003 12:18 1186 5
  • #1 07 Gru 2003 12:18
    manyzg
    Poziom 20  

Czy ktos ma jakas dokumentacje budowy i zasady dzialania kopiarek?Jestem zielony w tym sprzecie ,a bardzo przydalyby mi sie materialy gdyz prawdopodobnie bede zmienial prace na serwisanta kopiarek.
    Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje
    Pozdrawiam

0 5
  • #2 07 Gru 2003 15:59
    elektronik321
    Poziom 21  

manyzg napisał:
    bede zmienial prace na serwisanta kopiarek.

człowieku z takim pytanie ma elektrode ? , szukaj i się ucz
    na szukarce wpisujesz budowa i działanie kopiarki a napewno cos sie znajdzie

0
  • #3 08 Gru 2003 08:45
    fest
    Poziom 22  

Bedę bardziej uczynny mam wyjaśniona zasadę działania w sposób łopatologiczny z kursu xerox ale tylko na papierze wyślę na podany adres za zaliczeniem kosztów kopiowania jakieś 5 zł

0
  • #4 08 Gru 2003 21:23
    Przemek26
    Poziom 15  

Ja też mam sporo materiałów ale tylko w formie elektronicznej .. jak coś to proszę o kontakt na priv :-)

0
  • #5 01 Lis 2004 19:53
    marek216

Poziom 43  

ja od nie dawna zacząłem grzebac w kopiarkach. lektura niewiele ci pomoże jak zacziesz grzebać to przekonasz sie że to temat rzeka. samych felerów w jednym modelu starczy na encyklopedie.
    dłubaj i nie pękaj wiedza przyjdzie z czsem.
    praca fajna - jak mozesz to ją łap.
    powodzenia

0
  • #6 01 Lis 2004 22:02
    Watażka
    Poziom 21  

Widzę, że przedmówca chyba już trochę zobaczył i wie, że to nie same banały.
    W załączeniu istota kopiarek analogowych na przykładzie wycinka dokumentacji do MINOLT`y. W cyfrowych są pewne istotne różnice.