Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

ATMega128 - programy w AVR Studio 4 - czujnik temperatury...

cezik 02 Gru 2007 16:32 5406 13
  • ATMega128 - programy w AVR Studio 4 - czujnik temperatury...

Poziom 10  

Witam!

Mam za zadanie zrobic programy w Avr Studio (najlepiej w C) które będą odczytywały temperaturę z termometru i wyświetlały ją na LCD.
    Wszystko to na karcie EVBnet03 marki Propox.
    Dodatkowo program który obsługuje przyciski (góra, dół, prawo, lewo).

Dodam tylko, że niestety jestem całkowicie zielony w tym temacie, przeszukałem całe forum i nie potrafiłem znaleźć programu który by zadziałał...

Dzięki za pomoc!

0 13
    Poziom 34  

A zainstalowałeś chociaż AVR studio, Proponuję zacząc od jakiejś dobrej lektury np Mikrokontrolery Atmega w praktyce wydawnictwa BTC

0
    Poziom 10  

Rzecz w tym że nie mam czasu na lekturę.
    Po prostu potrzebuje program. Muszę zdać i zapomnieć.
    Wiem że urażam niejednego smakosza tematu z takim podejściem, no ale nie chce nikogo oszukiwać :)

Dodano po 1 [minuty]:

AVR Studio 4 oczywiście zainstalowane. Karta z mikrokontrolerem również.

0
    Poziom 34  

Jaki czujnik chcesz użyć ? To podstawowa informacja .Ja napewno nie napisze za ciebie tego programu ani za punkty ani za kasę nawet jeśli miało by mi to zająć 20 min. Jak napiszesz to sam może kiedyś mi podziękujesz ... Tak na marginesie to nie dziwię sie że niektórzy nie mogą znaleźć pracy po studiach które zrobili ne tej zasadzie zdać i zapomnieć ...

0
    Poziom 10  

Nie chce żeby ktokolwiek pisał mi ten program. Jeśli ktoś przypadkiem gdzieś takowy posiada (lub podobny), będę niezwykle wdzięczny. Jeśli nie, trudno.

Czujnik: termometr cyfrowy DS1820.

P.S. W branży pracować nie planuję, więc spokojna głowa :]

0
    Poziom 35  

Nie rozumiem takiego podejścia.