Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C-klasa, sterownik PMS-jak rozmontować?

04 Gru 2007 12:14 4399 19
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Witam!
    Wiec jedziemy: (co prawda trenowalem to na sterownikach od Vito itp ale widze ze to praktycznie to samo :) )

    -masz pomiedzy zlaczmi ta puszke i musisz ja pierwsza rozkleic (ja robie to tak - wypalam lutownica po przekatnej delikatnie dziurki w naroznikach przy podstawie zaklapienia, biore dwa twarde drubokrety i wkladajac w wypalone dziurki podwazam - uwaga trzyma mocno)

    -po zdjeciu pierwszej klapy ukazuje Ci sie chassis zalane zelem a z niego wystaja preciki (srebrzanki) ktore biegna do pinow obudowy (odcinam je przy samych pinach obudowy)

    -nastepny akt wandalizmu to rozwiercenie nitow i wlamanie sie do tej duzej klapy - jak? sterownik wkrecam w imadelko pionowo biore bardzo ostry noz i delikatnie "odcinam"czesc metalowa od plastikowej pukajac w nozyk mloteczkiem

    Uwaga! Jesli zabierzesz sie za otwieranie "z d..y strony" to w najgorszym przypadku klijet jest lzejszy o cene nowego :))


    Pozdrawiam, milej zabawy!

    PS Jak juz dojdziesz, ze urywaja sie giry od zlacz tranzystora to pochwal sie co wsadzic zastepczego lub jak to zreanimowac
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    sposób rozbierania tak jak kolega wyżej pisał , ale jaki wstawić tranzystor...?
    próbowałem cos dopasować , ale dupa....
    i jak połaczyć aluminiowe druciki ...?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    ktoś to robi, to chyba jest jakiś zamiennik, albo układ zastępczy..?
  • Poziom 15  
    spoko dojdę napewno..!!!
    a wtedy nie zarobisz juz tyle..hahaha żartuje..:D

    Dodano po 1 [minuty]:

    avital..czasami nie pracujesz u Grab...go.......?
  • Poziom 15  
    tu masz rację .!!!!!! tylko tak mozemy przeżyc w tym zwariowanym swiecie..!!

    a propos Grab...ego znasz moze Okonia..? jeszcze tam pracuje?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Radeon 24 napisał:
    urywaja sie giry od zlacz tranzystora


    w moim sterowniku po rozebraniu okazało się, że odziwo tranzystory są całe i sprawne (oczywiście mierzone bez obciążenia co nie jest do końca wiarygodne). Spotkaliście się kiedyś z innymi uszkodzeniami sterownika poza tranzystorami?
  • Poziom 1  
    Witam.
    Innym uszkodzeniem, (którego notabene jeszcze do końca nie jestem pewien) może być uszkodzenie przetwornika podciśnienia zamontowanego w module.W moim przypadku podczas zimy zbierająca się woda w kolektorze ssącym, dostała się do tego przetwornika
    (prawdopodobnie spowodowały to jazdy na krótkich odcinkach i wielogodzinne postoje na mrozie. Efekt był taki, że auto dostało "dzikich" obrotów (ponad 3000tys.) i po zgaszeniu już nie odpalało. Uruchomić auto można było tylko na tzw."krawacie" ale obroty wciąż były bardzo duże. Po rozebraniu sterownika i odłączeniu czujnika auto od czasu do czasu można zapalić z rozrusznika (loteria-nieraz za drugim,trzecim a nawet dziesiątym razem), ale jak już odpali obroty pozostają na poziomie ok. 900.
    Mam pytanie - czy przypadkiem nie wie ktoś jakie parametry powinien mieć ten przetwornik(czujnik podciśnienia) i czy są jednakowe we wszystkich PMS'ach lub czy jest szansa na zakup tej części lub jej zamiennika?
    Poniżej foto:

    Pozdrawiam.