Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm bezprzewodowy CB32 + sygnalizator prosze o pomoc

05 Gru 2007 21:13 3080 7
  • Poziom 10  
    Witam Serdecznie
    Proszę o pomoc osób które mają doświadczenie w sprawie alarmów na bazie centralki CB32. Założyłem sobie alarm na bazie tej centralki i mam spory problem z sygnalizatorem BM4001P. Jestem amatorem w tych sprawach, a w sklepie stwierdzili że ten alarm jest na tyle prosty że laik moze go sobie zainstalować. Więc zainstalowałem, zaprogramowałęm i wszystko działa poprawnie aż do momentu sygnalizatora.

Tutaj jest zawarty mój problem ponieważ sygnalizator sam mimo rozbrojenia centralki dziwnie sie załącza. Nie jest to sygnał normalnego alarmu bo ten jest dużo głośniejszy, a wręcz popiskiwanie jak by coś sygnalizował. Producent nie wysilił się w opisaniu tego w instrukcji więc nie wiem co to oznacza i co źle połączyłem.

Jeżeli ktoś może mi w tym pomóc to bardzo proszę z góry dziękuję za odpowiedz.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Jest listwa przyłączeniowa ma sześć styków + GND, dwa styki sabotaż, i dwa jeden na sygnalizację świetlną ,a drugi na dziękową. podpiołem zasilanie z ze żródła zewnętrznego (zasilacz buforowy) oraz jeden kabelek z OUT1 centralki. Sabotaż zostawiłem pusty. Sygnalizator załącza alarm kiedy dostaje na wejście z centrali masę. I tak wszysko funkcjomuje w momęcie załączenia alarmu w centralce. Wydawało mi sie że akumlator w sygnalizatorze jest tylko na podtrzymanie w razie zaniku zasilania zewnętrznego.
  • Poziom 10