Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

fiat punto-alarm

gracco6 06 Dec 2007 12:09 2790 2
  • #1
    gracco6
    Level 10  
    mam problem z chyba alarmem w moim samochodzie nie moge zamknac drzwi (centralny zamek)wciskam pilota i zamyka a za chwile otwiera drzwi (wariuje) no i nie moge odpalic samochodu dopuki nie przystawie chipa czy jak go tam nazwac do takiego okraglego otworu i wtedy cos kliknie pod deska rozdzielcza no i wtedy odpalam . Kiedys (jeszcze niedawno) drzwi otwiewralem z pilota i odpalalem bez problemu a teraz musze tak jak napisalem , a no i jeszcze dioda sie palila non stop to wzielem w puszce od alarmu na off i spowrotem na on i teraz nie swieci wcale, a odpalac dalej musze tak jak juz pisalem , najgorsze ze drzwi nie zamyka tylko wariuje , w czasie jazdy rowniez co robic? alarm to -prestige. fiat punto 1100-imobiliser
  • #2
    Dido230
    Level 22  
    Proszę sprawdzić krańcówki drzwiowe. Można wstępnie sprawdzić przez załączenie oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi.

    Jeśli alarm / centralny domknie drzwi a po chwili zobaczy że któreś z drzwi są nie domknięte (odpowiada za to ciągłość połączeń i sprawne wyłączniki drzwiowe) to ponownie dokona otwarcia drzwi.

    Dodano po 8 [sekundy]:


    Proszę sprawdzić krańcówki drzwiowe. Można wstępnie sprawdzić przez załączenie oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi.

    Jeśli alarm / centralny domknie drzwi a po chwili zobaczy że któreś z drzwi są nie domknięte (odpowiada za to ciągłość połączeń i sprawne wyłączniki drzwiowe) to ponownie dokona otwarcia drzwi.
  • #3
    Sękuła Tomasz
    Level 12  
    Jeżeli jest to zamek dokładany w warsztacie albo w salonie i wariuja otwiera i zamyka na przemian to trzeba wyregulować siłowniki sterujące w dzwiach kierowcy i pasarzera o ile takowy w dzwiach pasarzera jest i wszystko wróci do normy regulacja polega na przesunięciu całego siłownika w górę lub do dołu na odpowiednią pozycje