Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro PLus 1.6 GLI B+G

08 Gru 2007 20:20 2598 6
  • Poziom 10  
    Witam... mam maly problem z moim polderem:P do niedawna wszystko bylo dobrze... a jest to model z roku 97'. od pewniego czasu, nie chce wogle odpalac na bezynie:/ byla sprawdzana pompka paliwowa, jest dobra, dolany byl jakis plyn do paliwa, pochodzil 2 dni dobrze i dalej to samo... co sie z nim dzieje??? wie ktos? czy moze byc to wina zapieczonego wtrysku? prosze o odpowiedz bo jak mrozy przyjada to i tego poldera sz**k trafi a potem mnie:P

    Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    A w trakcie jazdy przełączy i jedzie czy gaśnie.
    Na początek wyklemować go.
  • Poziom 10  
    w trakcie jazdy tak samo gasnie;/ z poczatku dzialo sie to tak, ze na bezynie jechal i bylo ok puki silnik nie zlapal tenperatury tak ok 60 stopni... wtedy zaczynal przerywac i gasnac... a teraz juz calkiem....

    Dodano po 9 [minuty]:

    w trakcie jazdy tak samo gasnie;/ z poczatku dzialo sie to tak, ze na bezynie jechal i bylo ok puki silnik nie zlapal tenperatury tak ok 60 stopni... wtedy zaczynal przerywac i gasnac... a teraz juz calkiem....
  • Poziom 17  
    Coś mi to wygląda na czujnik temperatury ten z dwoma pinami w obudowie termostatu.Dostęp jest dość łatwy więc proszę wykonać pomiar rezystancji na rozgrzanym silniku, to nam żuci troszkę dodatkowego światła na sprawę.
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Witam
    Czujnik temperatury z dwoma pinami steruje wolnym biegiem więc nawet jakby był uszkodzony to by był problem tylko w wolnymi obrotami.
    Super fachowe stwierdzenie "wyklemować" hihihi toż to nadaje się żeby wpisać to do słownika techniki motoryzacyjnej.

    A teraz do tematu. Po pierwsze "wyklemuj" hihi tzn odłącz klemę minusową od akumulatora na min 60 sekund, jak to nie pomoże to spróbuj podłożyć inny wtryskiwacz i sprawdź, według mnie to masz zapieczony wtryskiwacz.

    Pozdrawiam
    Wojciech Bielenin
    iwexautogaz(malpa)wp.pl
  • Poziom 10  
    heh... i przelom:) polonezik jezdzi jak powinien znowu:) (ciekawe tylko jak dlugo:P). pierwsze zapuscilem wtryskiwacz plynem WD40, potem go wyklemowalem. i odpalil... nierowno chodzil ale odpalil... potem jednak przepalilem go na gazie, chodzil do tad az wylaczyl sie wentylator. zgasilem. odpalilem na bezynie i zapala na tyk:d dziekuje za pomoc:)
  • Poziom 10  
    hmm... i znowu:/ co z tymi polonezami jest???:P problem polega na tym ze... nieraz odpala na bezynie dluzszy czas, a nieraz sie mu odechce i nie zapali:/ lecz wtedy odpalam go na gazie... chodzi dluzszy czas, mianowicie az samoczynnie wlaczy i wylaczy sie wentylator. i potem juz pali na bezynie. o co chodzi? czy to jest sprawa tego ze gdzy silnik zlapie temperature to wtedy dopiero odpala na bezynie? i czy prawda jest to ze moze byc to wina czyjnikow temperatury w termostacie. bo samochud takrze nie ma zbyt dobrego ogrzewania:/ znaczy prawie wogole nie grzeje:/ prosze o porade jak ktos wie o co moze chodzic, lub spotkal sie z czyms takim przy posiadaniu tego cudu techniki polskiej... :P