Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra '93. Niby wszystko ok ale szarpie

stachu88 10 Dec 2007 17:01 17488 39
    stachu88
    Level 2  
    Witam jestem młodym kierowcą , ostatnio zakupiłem opla astre 93 rok wszystko z jego silnikiem jest wporządku oprócz jednej małej rzeczy. Gdy już mam wrzucony np 2 bieg i dodam gwałtowniej gazu samochód szarpnie, jakby troszke sie zamuli i potem idzie jak strzała(trwa to może z 2 sekundy) gdy dodaje delikanie gazu tak bardzo delikatnie jest ok gdy szybko że aż przeciągam też nie jest to tak zauważalne. Podczas takiej normalnej jazdy zjawisko to wystepuje, sprawdzałem przewody nie widać nigdzie przebicia, samochód trzyma równiutkie obroty i oprócz tej wady wszysko jest ok . Szukałem już podobnych tematów ale nie moge znalesć dokłądnie takiego zjawiska . Drodzy użytkownicy tego forum:) co to może być ? W czym tkwi przyczyna jestem zielony wiec prosze o wmiare proste wytłumaczenie tego, co dzieje sie z moim autem dziękuje i pozdrawiam
    andwod
    Level 13  
    Może to paliwo spróbuj wyjeździc i zatankować gdzie indziej.
    Z drugiej strony nie powinno się np. z 1000obr/min
    wcisnąć gaz do dechy bo większość zapłonów
    nie radzi sobie z takimi wyczynami i nie jest to usterka.
    Miałem kiedyś UNO 0,9 i były podobne może mniej oczuwalne zjawiska.
    carsmot
    Level 19  
    3 mozliwosci : przewody świece i cewka . Po kolei sprawdzic te czesci .Wykręc swiece i sprawdz czy na porcelance nie ma przebicia . Moze to byc swieca lub fajka przewodu . Powodzenia
    kmitki
    Level 22  
    sprawdź najpierw kody błędów, może coś ci to powie.
    powidz
    Level 20  
    Witam
    Jeżeli silnik 14nz to zjawisko normalne.
    User removed account
    User removed account  
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Cały układ WN do sprawdzenia