Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez caro 1,6 GLI wysokie obroty

12 Gru 2003 09:30 8693 9
  • Poziom 26  
    Znajomy ma poldka i problem polega na tym, ze czasem podczas jazdy wchodzi na wysokie obroty i tak pozostaje przez dluzszy czas, czasem pomaga zatrzymanie sie i zgaszenie silniga. Probowalem sprawdzic czy sa jakies kody bledow w komputerze ale jest tylko numerek 12 brak impulsu czujnika polozenia walu korbowego ale to chyba nie ma nic wspulnego z tym moze ktos wie gdzie szukac przyczyny :?:
  • Poziom 11  
    sprawdz napięcie akumulator podczas pracy silnika nie powino przekraczać 14,5v
  • Poziom 13  
    12 jest zawsze na zatrzymanym silniku z przyczyn oczywistych - wał korbowy się nie kręci, a co do napięcia to szkodliwe jest w poldku powyżej 16.9 V na ECU - wtedu pojawia się kod błędu
  • Poziom 14  
    cześć z tego co wiem to masz uszkodzony silniczek krokowy bądz jest peknięty kolektor ssący czy ten poldek jest na gaźie jak tak to wyjmij cały korbyrator i przeczyść jego i zwróć uwagę na silniczek krokowy pozdrawiam darek
  • Spec od Falowników
    Miałem kiedyś takiego :D .
    Niestabilne wolne obroty - dostał, gdy pękła przepona od serwa hamulca (bo miałem też serwo kierownicy 8) ).
    Ale wtedy wyświetlał kod "niemożność ustawienia wolnych obrotów".
    A może czujnik szybkości (ten na lince)?
    W czasie jazdy ten wtrysk GLI rocznik 94 (oplowski, chyba Multec) nie schodzi z obrotami do 1000, dopiero na pierwszym postoju. To normalne, tak mają też Ople z tamtych lat (Omega), bardzo denerwujące. Przy braku impulsów z szybkościomierza byłoby raczej na odwrót, schodziłby z obrotów nawet w czasie jazdy.
  • Poziom 26  
    oki dzieki posprawdzam co sie da i odezwe sie, narazie sprawdzilem napiecie i jest 14,2V to jest poldek bez gazu i bez wspomagania
  • Poziom 16  
    Tez mialem taki sam problem jak Ty. Bedzie to silniczek krokowy Nowy kosztuje ok 150zl. Ale mozesz jeszcze sprobowac go przeczyscic, mianowicie:odkrec go tylko delikatnie zeby nie popsuc, potem mozesz "przeplukac" go spryskujac go WD 40. I ost faza: cienkim drucikiem wydlubac "syfy"znajdujace sie na nim. Mysle ze to pomoze. A gdyby nie to moze czekac Cie najgorsze. Wgranie nowego oprogramowania do komputera. Pozdrawiam Michal.
  • Poziom 11  
    kod 12 poprzedza zawsze kody usterek jest zawsze jako pierwszy.kod 35 oznacza nierównomierne obroty jałowe.Można sprawdzić czy szczelny jest przewód podciśnienia do serwa lub silnik krokowy między a.b oraz c.d 20...100 ohm.
  • Poziom 26  
    Jak na zlosc teraz jest wszystkoo wporzadku, wiec nie bede szukac chyba ze sie znowu bedzie cos dziac. Dzieki wielkie za wskazowki i ZYCZE WESOLYCH SWIAT!!! I SZALONEGO SYLWESTRA!!!
  • Poziom 2  
    mam problem z polonezem 1,6 gli chodzi dobrze na gazie i na benzynie tylko przy 2 tys 2,5 strzela w dekiel i niewkrenca sie na obroty na wyzsze niewejdzie jak 3 tys co to oze byc zdielem kostke z silniczka krokowego ale niewiem co to mialo przyniesc za rezultat bylo tak samo niewiem co robic pomocy plis