Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobić kolumny? Od podstaw, co potrzebne? Jak zmontować?

norman1516 17 Dec 2007 19:31 3769 7
    norman1516
    Level 2  
    Witam wszystkich forumowiczów!
    Jestem tutaj nowy więc prosze o zrozumienie i wybaczenie błędów jakie bym popełnił. A więc tak jak w temacie chcialbym sprawic sobie wlasnej roboty kolumny tylko nie wiem jak sie za to zabrac. Wiem , że juz byly takie tematy ale ja chcialbym sie dowiedziec jak to zrobic od podstaw bo naprawde jestem "zielony" w takich sprawach. Poprostu chcialbym aby ktos mnie pokierowal od podstaw co mi jest potrzebne jaki sprzet jak to zmontowac i jak uruchomic no poprostu wszystko. Aha mam do dyspozycji jakies 100-150 zl.
    Pozdrawiam,
    Norman1516
    fuutro
    Level 43  
    Takie fundusze to raczej super zestawu nie dadzą, przynajmniej od zera. Sama obudowa może je przekroczyć już nie mówiąc o głośnikach.
    norman1516
    Level 2  
    Fuutro mi chodzi o takie proste kolumny abym je mogl podpiac pod komputer. Takie wiesz najprostsze kolumny bo teraz posiadam glosniki Partita : 2 male glosniczki plus subufer. Tylko ze mi juz sie popsuly a dalem za nie ok 90 zl a byly calkiem dobre wiec sadze ze na takie najprostsze kolumny to 100-150 zl zrobie no ale nie wiem:)czekam na rady fachowców.
    Pozdrawiam,
    Norman1516
    marajan
    Level 10  
    według mnie za tą kase lepiej kupić jakieś seryje 2.1 creative
    Artur k.
    Admin of Audio group
    marajan wrote:
    według mnie za tą kase lepiej kupić jakieś seryje 2.1 creative

Według mnie także :)

Jeśli to mają być kolumny do komputera, to musi być zestaw aktywny. W tym momencie wykonanie samego wzmacniacza to koszt ok. 50 zł. Za pozostałe 100zł nie ma szans zbudować sensownych kolumn.