Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy Polsat - rozdzielenie sygnału na kilka TV

22 Gru 2007 14:29 2707 9
  • Poziom 11  
    Witam i odrazu wstępie mówię że jak nie trafiłem w odpowiedni dział z moim pytaniem to proszę o przeniesienie a nie wyżucanie do kosza go.
    Chodzi mi o to czy jest możliwość rozdzielenia sygnału z polsatu cyfrowego na kilka tv. Jak narazie jak podłącze drugi TV muszę oglądać to co w drugim pokoju jest odtwarzane. Jestem zielony w tym temacie więc proszę o pomoc. Z góry dzięki.
  • Specjalista elektryk
    Nie da się rozdzielić Cyfrowego Polsatu tak, żeby oglądać na dwóch lub więcej telewizorach niezależnie.

Swoją drogą, to ten temat był wałkowany na tym forum już minimum 200 razy, nawet na głównej stronie działu SAT widnieje, użyj wyszukiwarki.
  • Poziom 13  
    A "n" da sie podzielic na 2 tv by ogladac rozne kanaly na kazdym z nich??
  • Poziom 11  
    Nie mam za bardzo czasu żeby "wertować" po forum ponieważ święta dają znać o sobie a chciałem zrobić to przed nimi ale...dzięki za odpowiedzi. A na marginesie czy da sie to zrobić na jakiejś innej platformie cyfrowej??

Kolego, mógłbyś chociaż nie chwalić się swoim lenistwem. <SławeK>
  • Poziom 30  
    Mam trochę czasu, mimo zbliżających się Świąt, podobnie jak => Michcio, żeby poświęcić parę minut i napisać: tak, Cyfra+ ma taką możliwość.
  • Poziom 17  
    tylko cyfre mozna n-ki nie rozdzielisz ani polsatu
  • Poziom 26  
    C+ bez żadnego problemu.Potrzebujesz spitera.Pozdro
  • Poziom 29  
    mar_1981 napisał:
    Witam i odrazu wstępie mówię że jak nie trafiłem w odpowiedni dział z moim pytaniem to proszę o przeniesienie a nie wyżucanie do kosza go.