Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kkocioł gazowy TERMET MINI MAX PLUS 13-10

28 Gru 2007 08:36 4758 18
  • Poziom 10  
    Witam,

ostatnio zauważyłem że mój kocioł gazowy często po podgrzaniu wody w c.o. osiąga stan E9 (2,8-ciśnienie) późnie wyłącza się ciśnienie spada, i znów załącza się. Czy to jest noramlne zachowanie tego pieca? Szczerze mówiąc nie znam się i nie wiem, czy należy wzywać fachowca, czy wszystko jest w porządku. Prosze o radę.

Mario49
  • Poziom 25  
    Szczerze ja też się nie znam tak jak fachowiec.
    Myślę ze jest to stan nie normalny.2,8 bara jest dużym ciśnieniem,Chyba powyżej 3 załączają się zawory bezpieczeństwa.Jak mi się wydaje piec dochodzi do tego ciśnienia ponieważ palą się palniki przy braku obciążenia.Nie ma odbioru CWU CO.Temperatura na piecu i ciśnienie wzrasta.Chyba fachowiec będzie konieczny.
  • Poziom 28  
    Może być uszkodzone naczynie wzbiorcze.
  • Poziom 25  
    Albo czujnik temperatury
  • Poziom 22  
    Spróbuj obniżyć ciśnienie do 2 bar\ 1,5\ i obserwuj ciśnienie.
  • Poziom 10  
    Obniżyłem ciśnienie za waszą poradą do 1,5 ale ono spada. Oglądnąłem instalację i nigdzie nic się nie stało. Sucho wszędzie na szczęście. Próbuję wyrównać ciśnienie na 1,5 bara.Co sądzicie o tym?
  • Poziom 20  
    Witam!Sprawdż ciśnienie w naczyniu przeponowym.
  • Poziom 10  
    A jak mam sprawdzić ciśnienie w naczyniu przeponowym? Ja nie bardzo wiem jak to zrobić. Możesz mi doradzić jak sprawdzić ciśnienie w tym naczyniu?
  • Specjalista AGD
    Pod spodem zbiornika znajduje si,e zaworek taki jak w aucie lub motocyklu reszta należy do ciebie :idea:.
    Myśleć należy zawsze.
  • Poziom 10  
    skok ciśnienia wskazuje na przeponowe.
    A zaworek bezp. upuszcza sobie, a że (być może ) ma odprowadzenie podłączone gdzieś tam, różne są patenty, to wszystko jest i będzie suche, a ty nic nie zobaczysz.
  • Poziom 10