Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka lutownica do lutowania ledów?

30 Gru 2007 21:47 6152 9
  • Poziom 10  
    Witam
    Jestem amatorem i potrzebuje dobrej i taniej lutownicy do lutowania ledów, rezystorów do kabli. Obecnie posiadam jakąś transformatorówke z nie wygodnym dużym grotem, jak zmieniałem na mniejsze, "wygodniejsze" to od razu siadały i dużo się nimi nie na lutowywałem. Powstają mi zimne luty.:( Dla tego proszę o pomoc w jakiejś dobrej lutownicy do ledów bądź jak istnieje to coś do stanowiska pracy aby wygodnie było można umocować diodę, czy kabe, bo tak to mi się to rozjeżdża na biurku a w ręce też ciężko. Proszę również o jakieś poradniki dla amatorów jak lutować bo nie za bardzo coś takiego mogę znaleźć. Fakt nie jestem w tym dobrze obcykany. Proszę o pomoc. Jeśli polecacie stajcie to jakie, zwykle za 50 zł (??) czy na gorące powietrze, jakie groty do Ledów?
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Ja mam stacjonarnom DIGITAL ZD-937 kupiłem ją 2 lata temu i do dziś na niej pracuje ma sygnalizator regulacje temprratur wtedy dałem za nią jakieś 250zł i nie żałuje nażekam na niekóre cyny lutownicze ale zawsze jest pod rękę jakaś kalafonia.SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 10  
    Wiele mi to nie mówi, proszę również o jakieś linki np allegro (konkrety) czy taka za 50 zł będzie dla mnie ok i czy tym będzie lepiej sie lutowalo niz transformatorową??
  • Poziom 10  
    Acha, a na taką lutownicę też się cynę na grot na kłada, tak samo to się robi jak na transf.
  • Pomocny post
    Poziom 21