Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Candy - bęben się nie kręci

31 Gru 2007 12:09 11710 15
  • Poziom 9  
    Witam,
    mam problem z pralką Candy 4kg. Naładowałem pranie, dużo ale chyba nie za dużo i gdy włączyłem pranie zaczęła mieć problemy z obrotem bębna, a konkretnie bęben ani razu się nie obrócił a było słychać jak próbuję - wyglądało jakby nie miał siły.
    Wyłączyłem więc od razu ale teraz pralka wogóle nie działa, tzn, widać że programator działa, ale silnik nie kręci, tzn, tak mi się wydaje bo jestem laikiem w tych sprawach. Proszę o info co może być przyczyną problemu. Czy wymiana silnika pomoże ? (Nie jestem pewien czy się spalił bo nic nie smierdziało)
    Dziękuję za wszelkie informacje
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zobacz pasek!
  • Poziom 9  
    Jest to pralka CANDY CY1 084 - 4kg, ł. Nie wiem czy grzeje wodę bo po ponownym włączeniu slinik (chyba) zacyna buczeć kiedy dochodzi do momentu gdy bęben powinien się obracać, więc od razu wyłączyłem. Wygląda na to, że obciążyłem go z bardzo, ale nie wiem czy to on się zepsuł....

Dodano po 7 [minuty]:

Jest to pralka CANDY CY1 084 - 4kg, ł. Nie wiem czy grzeje wodę bo po ponownym włączeniu slinik (chyba) zacyna buczeć kiedy dochodzi do momentu gdy bęben powinien się obracać, więc od razu wyłączyłem. Wygląda na to, że obciążyłem go z bardzo, ale nie wiem czy to on się zepsuł....
    Zobacz czy bęben daje się obracać ręką? Jak tak to będziemy zaglądać do silnika...
  • Poziom 9  
    Tak bęben obraca sie ręką bez problemu. wykręcilem wczoraj nawet ten silnik bo pomyślałem że albo zaniosę do fachowca albo kupie nowy i wstawie ale rzecz w tym że nie wiem czy to cokolwiek da. Silnik wygląda tak samo jak na aukcji:

Pralka Candy - bęben się nie kręci

Moderowany przez skryn:

Link do aukcji usunąłem. Regulamin!