Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ferguson 7318uci i lista kanałów ?

piter-t 02 Jan 2008 15:10 7029 7
    piter-t
    Level 10  
    witam, jestem laikiem w tym temacie...

mam ferdka 7318uci, soft najnowszy producenta (przynajmniej tak w menu pisze), tuner w sumie nowy... nie chce w nim grzebać, jedynie tylko listę kanałów wepchać, nie chcę stracić funkcji tych co ma obecny soft bo ogólnie sie one przydają... na ferdku mam c+

znalazłem że Ariter2 MultiTimer powinien pomóc ale przy wysyłaniu pisze że wysyła hedera i stoi...

byłbym wdzięczny za jakaś nową sprawna listę po 7318uci i ewentualnie jakim programem moża to zrobić bez grzebania w sofcie...

no chyba że się bez tego nie obejdzie to jeszcze jakiś sprawny sofcik który nie pozbawi możliwości mojego ferdka tych co ma teraz...

z góry dziękuje za odpowiedź i wszelka pomoc :)
    piter-t
    Level 10  
    tylko ze jego też już próbowałem i część list puszcza ale np na 30% sie zawiesza i stoi..., nawet zgrałem listę z ferdka i bez zmian chciałem ją wgrać... stanął na 66% :(

Dodano po 1 [godziny] 35 [minuty]:

więcej info

model name: AF-7318UCI
    software version: TSH E6820 S230CICR pnc
    database version: 0008209
    boot version: 0020.1
    buyer version: TELSTAR / Poland
    UI type: GP3
    S/W buidl date: Jun 14 2007

jak to ugryźć? bo już któryś dzień tracę na próby załadowania listy...
    supermach
    Level 23  
    A próbowałeś "przywróć ustawienia fabryczne" ?
    Tylko po tej operacji lista kanałów zostanie skasowana.
    piter-t
    Level 10  
    tak, były ustawienia fabryczne i w raz z nią pojawiała się również lista...

co mi się udało... to pogrzebałem w ustawieniach portu com, ręczna konfiguracja i da się już zgrać listę z ferdka, przerobić w obrębie jednego programu i wysłać ją z powrotem i raz udało mi się wgrać inna listę, fajna... ale nie było żadnych satelit do wyboru...