Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ARMADA 1700 - nie startuje, 18 V napięcie, pulsuje dioda

gawcom 02 Sty 2008 17:59 725 2
  • #1 02 Sty 2008 17:59
    gawcom
    Poziom 10  

    Na poczatku przestal dzialac z bateri ale na zasilaniu z sieci chodzil.
    W nastepnym kroku (tak po pol roku) po wlozeniu bateri wylaczal sie i nie dawal sie wlaczyc, po wyjeciu bateri dzialal bez klopotu.
    Aktualnie w ogole nie startuje, po podlaczeniu zasilania zaczyna mrygac dioda od zasilania (szybko pulsuje, caly czas) i to wszystko(wentylator ani nic innego nie startuje). No i po podlaczeniu zasilania slychac w glosniczkach typowe "pyk" oznaczajace podlaczenie zasilania.
    Sprawdzalem czy moze to jest uszkodzenie jakiegos z elementow(pamiec, procek, itp) , ale wyjmowanie ich (po koleji) nie zmienia objawu. sprawdzilem napiecie na wyjsciu zasilacza i jest 18V.

    Czy ktos spotkal sie z taka usterka?

    0 2
  • #2 02 Sty 2008 19:14
    kazol15
    Poziom 16  

    Według opisu w instrukcji laptop jest w uśpieniu i należy go wzbudzić przycisekm (suspend)
    Poczytaj więcej o problemach w instrukcji laptopa na HP stronie dostępnej

    http://tinyurl.com/2e4egb

    0
  • #3 02 Sty 2008 20:28
    gawcom
    Poziom 10  

    nie przesadzajmy, az taki "nieznajacy sie" to nie jestem :)
    laptop na 100% jest uszkodzony, ale akurat w naprawie takiego sprzetu nie mam doswiadczenia wiec napisalem liczac na jakas sugestie gdzie szukac uszkodzenia.

    0