Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt diagnostyczny - co wybrać. Opinie i recenzje.

02 Jan 2008 22:36 1246066 282
phoenixcontact
  • #241
    rumun-r32
    Level 14  
    Kolego jeżeli kupujesz launcha to nie pchaj sie na jakieś aktualizacje na e-mail bo po prostu sprzęt będziesz miał nielegalny. Jeśli kupisz launcha to z fakturą vat i robisz rejestrację na stronie launcha sprzedający musi podać kod dilera zakładasz sobie konto na stronie launcha i pobierasz sobie aktualizacje kiedy ci pasuje i nikogo nie prosisz o jakieś e-maile drogi sprzęt kupuj zawsze na fakturę po to żebyś sie nie musiał chować z nim i używać go tylko wtedy kiedy klient nie będzie podejrzany.
  • phoenixcontact
  • #242
    krbl
    Level 17  
    rumun

    nie strasz ludzi

    nie bardzo się orientujesz w temacie. Kupiłeś od oficjalnego przedstawiciela i nakręcili Ciebie odpowiednio.

    fakty są troszkę inne.
    soft i rejestracja jest dostępny dla wszystkich kupujących od firmy Launch. soft ze strony czy na email jakoś jest mniej istotny.
    Każdy X431 (nie kradziony) jest legalny i śmiało można diagnozować auta nawet KGB. W walizce są nawet dokumenty świadczące o licencji na oprogramowanie.

    Fakt jest też inny - wersja oprogramowania.
    przyznaj się teraz ile masz marek w X431. I czego Ci brakuje :(

    bo coś mi się wydaje ze Twój sprzęt jest delikatnie mówiąc mało wystarczalny.
    A dokupienie paru brakujących marek to dopiero interes. Sprawdź.

    pozdr
  • #243
    Anonymous
    Anonymous  
  • phoenixcontact
  • #244
    as017
    Level 12  
    Witam
    Interesuje mnie sprzęt diagnostyczny do samochodów Renault (szczególnie Laguna II i Clio II). Co polecacie?
  • #245
    Anonymous
    Anonymous  
  • #246
    klostazy
    Level 23  
    Koledzy podzieliłby się ktoś oprogramowaniem do Launcha z Polskim językiem. Ma ktoś może jeszcze soft Lexie i Proxie, chciał bym zobaczyć ten programy bo się zastanawiam nad zakupem interfejsu.
  • #247
    Anonymous
    Anonymous  
  • #248
    krbl
    Level 17  
    elektrit wrote:
    Rumun ma trochę racji, znam przypadki gdzie skusili się na laczki po 6 patyków i pomału się zastanawiają czy będzie z nich dobry przycisk do papieru.
    Prawda też jest taka-nie masz nic, kupisz laczka, wydaje ci się że masz wszystko. Kupisz choć jedną serwisówke, bo na marce laczek pokazuje notorycznie kolano, porobisz nią trochę to na laka patrzysz z niechęcią.


    racja - w jednym - nic nie zastąpi serwisówki - ale też nie do końca - takie sprzęty uniwersalne mają funkcje niedostępne w serwisówkach ;)


    klostazy wrote:
    Koledzy podzieliłby się ktoś oprogramowaniem do Launcha z Polskim językiem. Ma ktoś może jeszcze soft Lexie i Proxie, chciał bym zobaczyć ten programy bo się zastanawiam nad zakupem interfejsu.


    za free - nie da rady Panie kolego - każdy soft jest przypisany do jednego X431
    soft do X431 jest do kupienia bez problemu. czy to wersja PL czy brakujące marki.

    W temacie Lexiii też muszę Ciebie zmartwić- sofcik nie ruszy bez podłączonego sprzętu- a poza tym też wymaga aktywacji.
    a ta jest dość kosztowna
  • #249
    Anonymous
    Anonymous  
  • #250
    krbl
    Level 17  
    hmm
    czyli czegoś nie wiem
    coś mnie ominęło.

    daj mnie swojego telefona na PW
  • #251
    romoo
    User under supervision
    Mam pytanko elektrit bo lancz obsługuje ponoć 37 marek tak zadeklarował sie viaken wiec których autek nie rusza i trzeba dokupywać aktualizację?
  • #252
    Gnieewus;)
    Level 11  
    Witam!
    Mam pytanko!
    Jaki sprzęt polecacie do dorabiania kluczy m.in z immo.
    Interesuje mnie żeby robił oczywiście jak najwięcej marek Np. audi a4 z 2003r (scyzoryki) jak i inne modele jak opel, vw,mercedes, bmw, renault, peugot, fiat, itd...
    Oraz jakiś sprzęt do kasowania błędów crash data, airbag
    itp.
    Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.

    Z tego co wyczytałem to interesuje mnie launch x431, lecz nadaje się on raczej do nowszych modeli <2001r. Co w takim razie polecacie jako uzupełnienie tego sprzętu, oraz coś do starszych modeli 1992-2001r?
    Pozdrawiam
  • #253
    diagnosta.mb
    Level 12  
    Do ASB w Mercedesie proponuję tester który diagnozuje wszystkie sześć typów automatów sterowanych elektronicznie w pojazdach MB do 2006 roku . Wszystkie skrzynie : E-klasa 210 , A-klasa 168 ( FGS , FGS2 ) , VITO 638 z gniazdem 38-pin ( AGN ) i z OBD ( AG ) , SPRINTER ( SSG - SPRINTSHIFT ) ,TIPTRONIC C-203 , E-211, ML-163 .
    Oprócz odczytu i kasowania błędów daje możliwość wykasowania starych adaptacji ASB po naprawie skrzyni . Opisy błędów wyświetlane są w języku polskim . Urządzenie jest odporne na ciężkie warunki pracy i zapewnia wysoki komfort obsługi.Nie boi się brudnych rąk , i upadku z nawet dużej wysokości . Aluminiowa solidna obudowa zapewnia dużą odporność na uderzenia , a profesjonalną klawiaturę łatwo wyczyścić z oleju .Bardzo dużym atutem testera jest szybkość pracy . System potrzebuje dosłownie paru sekund na nawiązanie komunikacji z testowanym modułem . Jest lekki, poręczny i niezawodny a jego niska cena oraz duże możliwości potrafią pozytywnie zaskoczyć . Tester tworzony był z myślą o diagnostyce nowoczesnych silników Diesla ( CDI , EDC ) stosowanych w pojazdach MB . Umożliwia bardzo szybką kontrolę wszystkich układów sterowania dając do ręki mechanika urządzenie często szybsze i wygodniejsze w obsłudze od tych stosowanych w autoryzowanej sieci . SPRINT12 to urządzenie które warto mieć .

    Mój numer telefonu +48 666520959
  • #254
    serek
    Level 14  
    Witam . Czy launch diagnozuje laguny ze złączem 12 pinowym . W komplecie nie ma wtyku a w meni jest pozycja laguna ale podpowiada żeby użyć złącza 16C .
  • #255
    Anonymous
    Anonymous  
  • #256
    SanchosX
    Level 12  
    Koledzy mam pytanie
    Jaka jest różnica miedzy G-scanem 2 standard a asian Kit
    Czy tylko w kablach czy także w oprogramowaniu ?
    Kogo możecie polecić jako dystrybutora
  • #257
    Dj_Majster
    Level 14  
    Nigdy się tym nie interesowałem, ale uważam że czas najwyższy.
    Chciałbym podłączyć się do swojej skody superb II z komputerem. Nie wiem od czego zacząć: jaki program, kabel i jak je dobrać (skąd mam wiedzieć że będą pasowały do mojego auta - chyba że są uniwersalne).

    Czytałem że bardzo dobry program do VCDS, ale co dalej? Czy ten dostępny do pobrania od ADAKO będzie dobry czy potrzeba jeszcze jakiś sterowników?

    Nakierujcie mnie proszę w dobrym kierunku bo zaczynam od 0 w tym temacie.
  • #258
    tzok
    Moderator of Cars
    Dj_Majster wrote:
    Chciałbym podłączyć się do swojej skody superb II z komputerem. Nie wiem od czego zacząć: jaki program, kabel i jak je dobrać (skąd mam wiedzieć że będą pasowały do mojego auta - chyba że są uniwersalne).
    Czytałem że bardzo dobry program do VCDS, ale co dalej? Czy ten dostępny do pobrania od ADAKO będzie dobry czy potrzeba jeszcze jakiś sterowników?
    Skoro nie wiesz, jaki będzie dobry to jeszcze za mało wiesz o swoim aucie, by brać się za jego diagnostykę... VCDS pobrany ze strony ADAKO będzie dobry, ale niezbędny jest do niego interfejs, który również można zakupić na tej samej stronie.
  • #259
    Dj_Majster
    Level 14  
    Masz rację, wiem mało, ale chce wiedzieć więcej.
    Program mam, VCDS. Teraz kabel, czyli to nic innego jak interfejs ? Czy na prawdę trzeba wydać ponad tysiaka na taki kabel? Może są jakieś alternatywy ?
  • #260
    tzok
    Moderator of Cars
    Interfejs ("kabel") stanowi klucz sprzętowy do programu. Wersja anglojęzyczna, zakupiona bezpośrednio w ROSS-Tech jest nieco tańsza niż ta z polskiej dystrybucji ADAKO. Uprzedzam jednak, że o ile anglojęzyczny program będzie działał z każdym oficjalnym interfejsem, to wersje zlokalizowane (przetłumaczone) działają tylko tylko z interfejsami od krajowych dystrybutorów.

    Dj_Majster wrote:
    Masz rację, wiem mało, ale chce wiedzieć więcej.
    Program diagnostyczny nie przyda Ci się na wiele, pod względem nauki diagnostyki samochodowej. Bez podstaw teoretycznych ani rusz.
  • #261
    szymitsu21
    Moderator of Cars
    Dj_Majster wrote:
    Masz rację, wiem mało, ale chce wiedzieć więcej.
    Program mam, VCDS. Teraz kabel, czyli to nic innego jak interfejs ? Czy na prawdę trzeba wydać ponad tysiaka na taki kabel? Może są jakieś alternatywy ?


    Jeśli chcesz coś koniecznie, poszukaj na znanych portalach. Bez problemu znajdziesz to co potrzebujesz.
  • #263
    trekkers
    Level 10  
    Czy taki klon Vag Com Pro ze znanego polskiego portalu aukcyjnego (nie wiem czy można wklejać linki, tytuł: "Interfejs VAG CAN PRO tester kabel diagnostyczny") obsłuży samochody grupy VAG? Szukam klona do skanowania błędów w samochodach jak Skoda Octavia III (2016), Golf VII. Co możecie polecić?
  • #264
    tadeuszgr
    Level 18  
    Naprawa Clip
    Mam Clip z 2012r V110 i prawdopodobnie jest uszkodzony bo nie mogłem zdiagnozować Reno Twingo z 2000r.(oczekiwanie na test kalkulatorów trwa w nieskończoność).Kto zajmuję się naprawą takich urządzeń i czy jest to opłacalne?
  • #265
    Frankie1984
    Level 20  
    A co powiecie na maxi com mx808, co to potrafi ?
  • #267
    elektron252
    Level 13  
    trekkers wrote:
    Czy taki klon Vag Com Pro ze znanego polskiego portalu aukcyjnego (nie wiem czy można wklejać linki, tytuł: "Interfejs VAG CAN PRO tester kabel diagnostyczny") obsłuży samochody grupy VAG? Szukam klona do skanowania błędów w samochodach jak Skoda Octavia III (2016), Golf VII. Co możecie polecić?

    Kolego jak to bywa z klonami nie masz aktualizacji programu, co za tym idzie przy zmianie auta na nowsze będziesz miał niekompletną bazę błędów. Pokaże ci kod ale opisze jako nieznany błąd. Kolejna sprawa to w vcp masz skrypty płatne więc w kloniku nie wszystko zrobisz. Wiadomo jeżeli robisz to hobbystycznie to klonik jak najbardziej. Jeżeli prowadzisz coś z branży i przytrafi ci się coś upaćkać to klient będzie miał pretensje czy to klon czy ori, ale jak dojdzie sprawa troszkę wyżej będziesz musiał przedstawić sprzęt którym wykonywałeś usługę. Jak Cię trafią z klonikiem to lipa bo dojdzie koszt odszkodowania za lewuchę. Jak do własnego użytku to tylko klonik.

    Dodano po 4 [minuty]:

    SanchosX wrote:
    Koledzy mam pytanie
    Jaka jest różnica miedzy G-scanem 2 standard a asian Kit
    Czy tylko w kablach czy także w oprogramowaniu ?
    Kogo możecie polecić jako dystrybutora

    Kolego ja brałem G-Scan 2 z Inter Cars. Urządzenie sprawdza się w 70% jeśli chodzi o ogół marek. Jeżeli chodzi o Azję jak najbardziej mogę polecić. Pracuję na nim od ponad roku. Jedyne na co mogę narzekać to szybkość reakcji na moje klikanie. W tym jest lekki problem ale jak nie masz wrodzonego lub nabytego ADHD to polecam. Nie wyrzucisz pieniędzy w błoto i nie będzie się kurzył.
  • #268
    maddob
    Level 12  
    Strumien swiadomosci swia wrote:
    Ma ktos 431 golo żółta lub zielona wtyczka .


    mam dojscie do easydiag 3.0 z softem online serwerowym, opóźnienie 2 dni w stosunku do oficjalnego wypustu launcha