Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat automat - 00526 Przełącznik świateł hamulców

03 Sty 2008 07:36 13772 13
  • Poziom 11  
    mam problem z moim passatem mam automatyczną skrzynie z triptonicem i komputer skrzyni wywala mi błąd włącznik świateł hamulca wymieniłem na nowy włącznik skasowałem błąd godzina jazdy i znowu błąd czy ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną łapania błędu co sprawdzić czy na skrzyni jest jakiś drugi włącznik
    błąd odczytany vag-em 00526 Przełącznik świateł hamulców – niewłaściwy sygnał (f)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Podaj więcej szczegółów autka, rok produkcji, silnik....
    Sprawdzić trzeba masę na tylnych lampach.
  • Poziom 11  
    passat 3b5 1998 2.8 v6 syncro automat myślisz że lampy mogą mieć coś wspólnego z tym że skrzynia łapie błąd
  • Poziom 35  
    Tak, w niektórych autach mogą mieć. Często jest to jeden obwód, światła stopu i sygnał wciśnięcia hamulca dla ABSu, tempomatu, sterownika skrzyni automatycznej, itp. Ile ma styków ten czujnik ? A czy stop się nie świeci cały czas ?
    Gdy są problemy z masą w tylnych lampach, pojawia się napięcie na sygnale stopu przy nienaciśniętym hamulcu. Moze być to wykryte jako błąd.
  • Poziom 11  
    dwa styki ma czujnik, nie świeci cały czas ale sprawdzę tą masę i odezwę się czy to był ten problem
  • Poziom 35  
    No to jak czujnk ma dwa styki to wszystko wisi na jednym obwodzie - na obwodzie świateł stopu. Problem więc jest najprawdopodbniej gdzieś tam...
  • Poziom 11  
    dzięki jutro będę tam gmyrał bo dziś mi robią rozrząd pasek itd jak się uporam to napisze pozdrawiam
  • Poziom 19  
    sprawdz czy nie ma tam drugiego czujnika.
    jak jeden zwiera drugi rozwiera styki. czasem wystarczy wyczyscic i wyregulowac ustawienie.
  • Poziom 10  
    Kolego musisz podać czas w jakim to się stało czy przypadkiem nie była odłączona bateria,czy nie ładowałeś akumulatora z założonymi klemami (-) i (+) czy w tym czasie włączałęś zapłon podłączałęś kompyter i co najważniejsze czy użyczałeś lub pożyczałeś prądu bo np:twój pojazd nie czciał zapalić to bardzo ważne.A może kąpałeś silnik na myjni? Zastanów się i odpowiedz.

    Dodano po 11 [minuty]:

    P.S Nic nie dzieje się bez przyczyny zaledwie 10% urządzeń umiera z tzw.starości lub wypracowania 30% za sprawą warunków eksploatacji-ciepło wilgoć-a w 70 ciu% psują sami użytkownicy.Udowodnione na podstawie wieloletnich badań. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Zgadzam się pokornie z Tobą kolego.Ale głównie chodziło mi o przybliżenie czasu okoliczności w jakich się to stało.Chodzi przecież o pomoc koledze w potrzebie oczywiście nie wymądrzam się bo mogę się mylić .Pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    do thedario:
    jeszcze rzucanie uroków na samochód, vodoo, przejazdy w strefie opadów radioaktywnych, odkurzanie za pomocą odkurzacza z silnikiem komutatorowym itd...
    A wracając do tematu... gdyby nie była to masa (stawiam 90%, że tu tkwi przyczyna), zobacz z wypiętym czujnikiem, włączając kilkakrotnie światła stopu za pomocą zwory. Może być tak,że czujnik jest już bardzo zużyty i nie rozłącza całkowicie. Trzeba zmierzyć go omomierzem.
  • Poziom 10  
    Możesz mieć rację ale z tymi (zworami) byłbym ostrożniejszy.Mój kolega też wkładał sobie zwory w różne miejsca bo doradził mu inny kolega (chodziło o błędne zliczanie przebiegu i wskazania prędkościomierza i dziś mógłby być kaleką ponieważ uruchomił zapłon poduszki powietrznej. Pamiętajcie o tym że bawiąc się samodzielnie możemy narobić sobie więcej szkody i mieć żal tylko do siebie
  • Użytkownik usunął konto