Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z immobiliserem Chrysler Vojager 1996r

Adrian Rozborski 03 Sty 2008 16:09 5910 14
  • #1 03 Sty 2008 16:09
    Adrian Rozborski
    Poziom 13  

    Witam wszystkich.
    Mam problem jak w temacie z immobiliserem. Autko to Chrysler Vojager 1996r. Zamontowany jest fabryczny alarm, centralny zamek i immobiliser. Opiszę krótko działanie a potem podam mój problem.
    Pilot ma dwa przyciski:
    - LOCK ( zamykanie i uzbrojenie alarmu ),
    - UNLOCK ( otwieranie drzwi i rozbrojenie alarmu )
    Aby rozłączyć immobiliser należało dodatkowo po przekręceniu zapłonu nacisnąć jeszcze raz UNLOCK, wówczas immobiliser pozwalał odpalić auto.
    Niestety kilka dni temu do pilota dopadło się moje dziecko i trochę poprzyciskał te przyciski, efektem czego nie uzbraja się alarm i nie działa immobiliser. Moje pytanie jest takie: czy są jakieś kombinacje, typu 2xUNLOCK lub 3xLOCK w pilocie żeby zamykając drzwi nie uzbrajał się alarm i immobiliser? Przeszukałem wszystkie bezpieczniki w środku i pod maską auta- wszystkie dobre. Nie wiem czy szukać usterki w alarmie lub immobiliserze czy też są jakieś sposoby włączenia takiej opcji na pilocie. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o podpowiedź.

    0 14
  • #3 04 Sty 2008 22:23
    Adrian Rozborski
    Poziom 13  

    Instrukcję taką posiadam, ale niestety nie ma tam nic o moim problemie. A może ktoś wie czy jest jakiś oddzielny bezpiecznik od immobilisera?

    0
  • #4 05 Sty 2008 13:31
    Adrian Rozborski
    Poziom 13  

    A może zna ktoś stronkę z danymi takiego immobilisera fabrycznego lub pilotów do tego alarmu i centralnego?

    0
  • #6 06 Sty 2008 21:23
    Adrian Rozborski
    Poziom 13  

    Niestety nie pomogło mi to w rozwiązaniu mojego problemu, ale dzięki serdeczne za odpowiedzi. Autko muszę oddać do specjalisty. Pozdrawiam wszystkich i temat uznaję za zamknięty.

    0
  • #7 28 Gru 2009 23:19
    bohdan125
    Poziom 2  

    witam
    widze ze od ostatniego postu minelo juz troszke czasu ale jestem bardzo ciekawy jak sie zakonczyla sprawa tej awari
    ja mam aktualnie w swojim voyager podobny problem
    mam ten sam pilot z fabrycznym imobilazerem (rocznik 97)

    niestety mialem tylko jeden pilot ktory wlasnie zaczol nawalac
    bardzo mnie interesuje czy jest taka opcjia jak wylaczenie alarmu np. z pilota lub na bezpiecznikach

    drugie pytanko
    czy da sie zaprogramowac inny pilot -na allegro chodza takie za grosze (z rozebranych angkiow) -czy jest jakas sekwencja tak jak np. w vw czy np w fordzie

    wolal bym nie odwiedzac serwisu bardzo prosze o odpowiedz bo na moim pilocie to juz daleko nie zajade

    0
  • #8 31 Gru 2009 21:54
    marcys20
    Poziom 18  

    moze tylko baterie ci padaja? przeciez te piloty albo dzialaja albo nie - nie ma czegos takiego jak "prawie nie dziala".
    Mojego pilota mala corka memlala w buzi jakies 10min - byl caly mokry, otwieral wtedy tylko dzwi, klapy tylnej juz nie otwieral i nie rozbrajal IMMO, ale po dniu suszenia chodzi do dzis jak zloto :-)
    PS.mozna zaprogramowac innego pilota, instrukcja jest z tego co pamietam gdzies na forum www.asu.pl

    0
  • #9 01 Sty 2010 11:11
    Doktorr
    Poziom 34  

    Fajnie a na tamtym forum są linki do plików txt leżących na elektrodzie.

    0
  • #10 03 Sty 2010 23:56
    bohdan125
    Poziom 2  

    witam
    ponownie

    nie nawaliły mi baterie a pilot czasami działał czasami nie - nieraz musiałem piec min majstrować przy przycisku aż zaskoczył

    na szczęście z zaistniałej sytuacji wybrnołem (6 dni miałem auto martwe)
    juz opisuje jak - to na pewno ułatwi życie innym w przyszłości
    na początek dałem pilot do prze lutowania - to go całkowicie uśmierciło
    wiec zaczołem szukać po necie długo mi zeszło !
    sprawa wygląda tak
    nie mam u siebie immobilizera a tylko alarm i odcięcie zapłonu (na oko tego nie widać czy jest immobilizer czy nie - a poprzedni właściciel zapewniał ze jest)
    voyager z immobilizerem ma kluczyk z szarym plastykiem
    bez immobilisera z czarnym
    ale immobilizer nie ma nic do pilota
    a on faktycznie mi sie sypnoł (a to pilot daje sygnał do centralki a centralka do sterownika silnika)
    serwis w zabrzu zaśpiewał oklo 400 zl za kluczyk + 50 za programowanie
    musiał bym sie tydzień wcześniej omówić i dostarczyć im auto
    na allegro znalazłem centralkę zamka centralnego z 95 wraz z pilotem za 100zl - bardzo mily i uczciwy facet centralka jest zamontowana w górnej części podszybia - kokpitu od strony kierowcy
    wymiana zajęła mi około 15 min.
    AUTO UZDROWIONE
    i jeszcze jedno - sa trzy rodzaje centralek wiec zanim zamówicie cos takiego proponuje sprawdzić jaka macie (różnią sie kolorem wyjcia i pinami - najczęściej stosowana to seledynowa centralka z bordowym wyjściem)

    a tak przy okazji na paru forach wyczytałem ze żeby obejść alarm w dislach (nie zawsze dziala)
    wystarczy otworzyć drzwi od strony pasażera )

    dziękuje wszystkim za odpowiedzi i zakradam ze temat jest już zamknięty
    pozdrawiam

    0
  • #11 29 Sie 2010 01:28
    konop17
    Poziom 2  

    Witam miałem taki sam problem i mam do dzis od stawilem autko na zime poniewaz chcialem wymienic chlodnice i normalnie autem jezdzilem i go potem zgasilem i zamknełem pilotem a po czasie gdy wymieniłem chlodnice pilot przestal dzialac myslem ze akumulator padł ale po ładowałem i nic po jechalem do zegarmistza po baterie i były wyczerpane ale pilot i tak nie dziala swieci sie alarm set i nie moge go odpalic. jak wiesz co zrobic i go naprawic napisz do mnie tu lub na mojego e-mail knopek199111(malpa)wp.pl prosze pomóz bo nieweim co robic

    0
  • #13 29 Sie 2010 09:21
    konop17
    Poziom 2  

    Zegary wszystko ok. oprócz centralnego z pilota nie otwiera ani nie zamyka dzieki temu nie moze zgasic tej kontrolki ALARM SET i nie moge odpalic. Próbowałem inny komputer ten co jest za bezpiecznikami niby od tego alarmu/ tylko od tego autka co wziełem nie mial orginalnego pilota i ten ALARM SET sie nie swiecil ale i tak nie odpalil pompa dalej nie chce podac paliwa. Probowałem na krotko do akumulatora i do elektro zaworu bez posrednio i go niby otwiera bo słychac jak pyka ale i tak nie chce podac paliwa. i niewieim co z tym teraz zrobic . czy da rade to jakos obejsc?

    Dodano po 1 [minuty]:

    A i wyminiłem baterie w pilocie bo były rozładowane i tak nie dziala

    0
  • #14 29 Sie 2010 10:30
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    A ty masz immobilajzer.Jakiego masz koloru gniazda z komputera silnika.
    Spróbuj zdjąć osłonę z przekaźnika od rozrusznika i palcem za sterujesz rozrusznik ale nie pamiętam ,który z kolei.
    Jak zdejmiesz pokrywę bezpieczników jest tam opis poszczególnych przekaźników.

    Piloty trzeba zaprogramować.
    Na podszybiu jest sterownik z pilotów trzeba sprawdzić połączenia.
    Trzeba zdjąć górny kokpit.

    Jak zamykasz kluczykiem to także uzbrajasz alarm i rozbrajasz.Pod warunkiem ,że masz taka opcję.

    3
  • #15 04 Wrz 2010 20:10
    wojtek276
    Poziom 1  

    Witam ja mam znowu taki kłopot podczas jazdy ,ogólnie po włączeniu zapłonu równomiernie tak co 2 min zapalają się światła awaryjne , ale też coś było naciskane w pilocie i ruszane stacyjką jak pamiętam bo mi zgasł i spanikowałem bo miałem go 2 dzień i był na biegu więc rozrusznik nie zaskakiwał a ja w tego pilota i tymi kluczykami więc coś chyba pomieszałem tam jak ktoś wie jak to zrobić to proszę o pomoc???

    2