NA-7495GPS
No i nie jest tak malinowo jak myslałem,wystąpił problem jak u kolegi Ad_am-Automapa pracuje prawidłowo ale po wyłączeniu zapłonu i powtórnym odpaleniu nie trzyma ustawień,nie zapisuje,brak nowych plików na karcie-pomocy-może ktoś miał ten problem,czy jest na to jakaś rada?????
Drążę dalej temat, wychodzi na to, że WinCE nie chce pisać na karcie SD, a przynajmniej nie mogę nic zapisać Explorerem, FileManagerem itd. Być może uda się przynajmniej skopiować konfigurację z karty do folderu Application Data, gdzie zapisywał dane program. Kwestia czy pójdzie to z batcha/skryptu, może trzeba będzie kawałek mini-programu napisać (EXE żeby można go było wskazać w ustawieniach radia) - żeby skopiował konfigurację i odpalił AM.
NA-7495GPS
Mam przenośną nawigację z tym samym Windowsem(Goclever Navio400),nie znam się na programowaniu,więc wpadłem na pomysł -skopiowałem cały program ze swoimi ustawieniami,skórkami itp.Podejrzewam,że również jakiś plik z konfiguracją.
Przy pierwszym odpaleniu w radio radość bo wszystko jest,ale wyłączyłem kluczyk,10s,odpaliłem drugi raz i znowu ustawienia początkowe i zero moich zmian.
Teraz to już wymiękam,czy Windows tego radia kasuje pliki konfiguracyjne po uruchomieniu ?
Dodano po 4 [godziny] 51 [minuty]:
NA-7495GPS
OK.jestem dzisiaj w Warszawaie i pojechałem do dustrybutora marki Naviheaven-ul.K.Wyki 2c.jak się okazuje jest tam też serwis.Dowiedziałem się,że znają problem,i trzeba im zostawić radio na dobę i po problemie-podobno problem tkwi nie w oprogramowaniu ,a jest to wada konstrukcyjna urządzenia(brak zasilania w jakiejś części modułu navi ??-tłumaczenie nie było dla mnie zrozumiałe).Mogli by informować o tym przy zakupie-no ale może sprawa wypłynęła nie dawno.Proszą o kontakt mailowy na Naviheaven.pl wszystkich,którzy zakupili te radia i mają taki problem.Radio odbiorę w czwartek,wcześniej nie mogę i ew.wrzucę komentaż jak się sprawy mają.