Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

małe kolumienki + tanie głośniki - co polecacie?

Hubi Pe 17 Gru 2003 21:38 2330 18
  • #1 17 Gru 2003 21:38
    Hubi Pe
    Poziom 12  

Witam!
    Na początku zaznaczam, że jeśli chodzi o elektronikę/akustykę - jestem zupełnie zielony. Skombinowałem od kumpla dwie skrzynki z płyty wiórowej (grubość ok 20 mm) o wymiarach zewn. 350x200x150mm (WxSxG). Są to stare unitrowskie kolumienki. Seryjnie siedział w nich GDN 16/15/?? i GWT 9/15/??. Głośniki jednak się rozsypały (zawieszenie w basach, gwizdki też do pupy). W obudowach są zwrotnice i to bardzo mnie ucieszyło. Chciałbym wsadzić tam w miarę tanie głośniki (mogą być Alphardy) o średnicach 16 cm bas i 9 cm wysokotonowy. Moc w granicach 40 wat. Pytanie - czy mogę wstawić tam głośniki 4 ohm (bo taki mam wzmacniacz w wieży), skoro seryjne były 8 ohm? Czy zwrotnica będzie równie dobrze współpracować z głośnikami 4 ohmowymi? I wreszcie - co najlepiej wstawić do skrzynak o tak małej objętości? Dysponuję skromnym budżetem ok. 100 zł. Słucham głównie muzyki technicznej, trance - a od czasu do czasu cięższego rocka. Nie musi to grać badzo głośno, zależy mi na w miarę mocnym basie. Obudowy są typu zamkniętego - ew. mogę dodać rurkę b-r. Czy będzie to grało w miarę przyzwoicie? Wybaczcie niektóre pytania, ale jestem ZIELONY:)

0 18
  • #2 17 Gru 2003 22:07
    Kwaczor

Spec od akustyki