Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugot T1 LOW(blaupunkt) Error 3

sbuli 18 Sep 2002 16:58 3175 7
  • #1
    sbuli
    Level 19  
    Cześć Wszystkim

    Jest to radio od Peugota (206 chyba).
    Kupione z samochodem w takim stanie tzn.
    Po włączeniu na wyświetlaczu pojawia się napis "Error 3" miga trzy razy i potem pali się nonstop .
    Radio nie reaguje na nic oprócz pawer on/off.
    Nie widać aby było coś w nim robione.
    Nie wiem ale to chyba nie jest kodowane.
    Są tam trzy scalaczki z kwarcami

    Texas TMX370E16B5A i kwarc 19,670

    St Thomson 6HCL 8925901053 i nizej 422AD9832 kwarc 8,000

    i coś motoroli XC390239FU 8925904242 i niżej AACD9825 kwarc 28,496
    Ten ostatni bardzo się grzeje.

    Może ktoś już spotkał się z takim przypadkiem to niech napisze.
    Pozdrawiam Sławek
  • #2
    djlj24
    Car audio specialist
    "i coś motoroli XC390239FU 8925904242 i niżej AACD9825 kwarc 28,496
    Ten ostatni bardzo się grzeje" - i tu jest chyba Twój problem. Chyba masz uwalonego procka albo wysypaną zawartość.
  • #3
    jaket
    Level 20  
    Nie pamiętam ale chyba jak blednie zostanie wpisany kod to tez pojawia sie error?
  • #4
    Mirek71
    Level 20  
    Rozmowa na poziomie nie ma co...Panowie jesli jest Error 3- to oznacza blednie wpisany kod a ten ostatni co sie grzeje to jest scalak w torze tunera i ma sie grzac ,bo taka jest jego rola...
    Zawartosc pewnie jest ok,ale trzeba ja umiec wydobyc z 25C160 i znalezc kod
  • #5
    jaket
    Level 20  
    Ciekawe co miało znaczyć '...rozmowa na poziomie nie ma co..."???
    To chyba było nie na miejscu? Przecież wszyscy chcą jakoś pomóc?

    Sbuli
    Jeśli będziesz potrzebował zawartość pamięci z kodem to napisz przyślę Ci na priva.
  • #6
    sbuli
    Level 19  
    Cześć
    Dzięki Wszystkim za zainteresowanie.
    Nie robiłem nigdy tego radia i z tąd moja niewiedza.
    Myślałem że jest coś uszkodzone a error 3 oznacza numer błędu który o czymś mówi. Do tego ten scalak znacznie jest cieplejszy od innych (parzy w palec) . To mnie zmyliło.
    Dzięki za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
  • #7
    djlj24
    Car audio specialist
    Przepraszam, że chciałem pomóc. Następny raz nie będę nadgorliwy. A tak na marginesie jak coś się grzeje to raczej chyba nie bardzo. Przecież to ani końcówka mocy ani też procesor z gigahercowym zegarem. No cóż to nie moja sprawa czyje auto się może spalić.
  • #8
    Mirek71
    Level 20  
    Koledzy bez urazy,ale rozmowa typu : chyba masz uwalonego proca ,albo masz wysypana pamiec w przypadku kiedy grzeje sie scalak w torze FM lub masz uszkodzony wzmacniacz za glowica ,glowice masz sprawna albo wzmacniacz korekcyjny masz uwalony w innym przypadku - nic nie wnosza do tematu i odnosze wrazenie jakby ktos tylko "staral "sie pomoc liczac na zwiekszanie liczby postow ( stad mamy advanced mambers,ktorzy nie wiedza najprostszych rzeczy,ale tu chodzi mi o kogos innego). Ja przynajmniej jak nie chce pomoc od razu to staram sie naprowadzic kogos niezorientowanego nawet poprzez jakas ironie - stad niezadowolenie "amatorszczyzny" - ci licza na pomoc nie wkladajac nawet minimum swojego wysilku. W innych przypadkach jak widze sens pomagam i to bardzo - niektorzy moga pewnie to potwierdzic