Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox podłączony kablem ethernet tarci połączenie.

07 Sty 2008 22:32 4939 2
  • Poziom 9  
    Witam!
    Mam problem: Livebox traci połączenie z komputerem (kabel ethernet). Problem pojawił się wtedy gsy próbowałem "sposobu" na RapidShara ze zmiennym IP (czytałęm na różnych innych forach o tym i wypróbowałem). Z początku wszystko było w porządku. Po dwóch dniach pojawił się następujący problem - gdy zresetowałem liveboxa i próbowałem odzyskać połączenie z internetem przez ikontę "konfiguracja" komputer próbował się połączyć z internetem lecz na samym końcu wyskakiwał komunikat, że komputer nie potrafił uzyskać połączenia z liveboxem oraz prosił abym sprawdził czy jest właściwie podłączony po czym zrestartował komputer. Zrobiłem tak jak kazał, sprawdziłęm kabel, sprawdziłem czy wtyczka nie "wylatuje" z gniazdka ethernet czy komputera, alw wszystko było w porządku więc zrestartowałem komputer, po czym ponownie próbowałęm połączyć się z liveboxem lecz dalej nie szło. Wziołem instrukcje obsługi, poczytałem i, tak jak pisali w instrukcji, otworzyłęm przeglądarkę i wpisałem numer IP taki jak dla każdego liveboxa (192.168.1.1.) wpisałem admin/admin, ponowiłem połączenie z internetem i wszystko było dobrze przez jakies pięć może sześć godzin. Później komputer jakby tracił połączenie z liveboxem i internetu nie było. Znowu sprawdziłęm wszędzie czy gdzieś przypadkiem coś się nie rozłączyło lecz wszystko było ok, więc znowu zrobiłem tak jak mi kazali w instrukcji i znowu był spokój przez jakiś czas. Problem powtarza się cały czas (tj. jakieś 4 dni). Proszę o pomoc poniewarz kompletnie się na tym nie znam (tyle co z internetu czyli niewiele).
    Proszę o pomoc
    Pozdrawiam
    RubyOfBobry

    P.S.
    Chciałbym się także jeszcze zapytać czy z tym zmiennym IP w liveboxie to prawda czy mnie zwyczajnie robili "w balona"??

    P.S. 2
    Jeśli ten temat pojawił się wcześniej to przepraszam, ale szukałęm po elektrodzie i nie umiałęm znaleźć mojego problemu.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak chcesz, to podeślij mi na prv numer telefonu, na którym jest NEO to sprawdze. Podejrzewam, że masz słabe parametry linii i Livebox traci synchronizacje.
  • Poziom 1  
    a ja uwazam co innego, twoj livebox moze miec ustawienie na odbior videoneostrady, polecam ponowne wejscie do liveboxa przez strone www i wylączenie uzytkowania telewizji i tp

    jak cos wiecej pisz na gg 5935024 /gdy mnie widać/