Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CHrysler Voyager 2001r. 2,5 CRD diesel. Gaśnie przy większej

dantex 12 Jan 2008 15:46 22599 17
  • #1
    dantex
    Level 10  
    Witam

    Jestem posiadaczem CHrysler Voyager 2001r. 2,5 CRD diesel. Przy jeździe z większą szybkością, może bardziej precyzyjnie, przy przyspieszaniu przy prędkości około 110 - 120 km / h samochód gaśnie i zapala się lampka w kolorze żółtym z rysunkiem silniczka. Dodam , że samochód przy tej szybkości zdaje się tracić moc. Wpadł mi do głowy że to może filtr paliwa??? Nie wiem może to głupie ??? Może przy wyższyc obrotach dostaje go za mało przez przypchany filtr ?? Turbo zdaję sie działać, bo na niższych biegach 2-3 słychać taki świst delikatny przy obrotach 2500. Może ktoś miał podobny przypadek ??? Lub wie co może być tego przyczyną????
    Bardzo proszę o poradę
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    bartek_j
    Level 35  
    Jest tu gdzieś wątek o Kia Carnival, która ma zdajesię ten sam silnik. Wątek dość długi, poczytaj. Niestety taki objaw to nie są zbyt pocieszające informacje, najczęściej problemem jest padająca pompa wysokiego ciśnienia.
    Trzeba by wyczytać jakie usterki się zapisują w sterowniku.
  • #3
    dantex
    Level 10  
    Widzisz, dziękuję za podpowiedź , ale nie mogę znaleść tego wątku. Może ktoś jeszcze byłby w stanie coś wymysleć o co tu chodzi ??? Bardzo serdecznie proszę o pomoc.
    P.S. a może ktoś wie gdzie na terenie Szczecina za niezbyt wygórowaną cenę mogę wrzucić moje auto na komputer, albo jaki komputer ma być do tego użyty.
  • #4
    autoas
    Level 42  
    dantex wrote:

    P.S. a może ktoś wie gdzie na terenie Szczecina za niezbyt wygórowaną cenę mogę wrzucić moje auto na komputer, albo jaki komputer ma być do tego użyty.

    Dostałeś to auto w prezencie pod choinkę? :)
  • #5
    dantex
    Level 10  
    Nie lubię po prostu przepłacać i Pan chyba też nie, więc nie wiem skąd ten przepełniony jadem oraz pełem ironii komentarz. Życzę szczęścia a do auto AS napewno nie pojadę. Znam to miejsce, ten warsztat i widzę, że trzeba jak najdalej od Was. Po prostu zalatuje od Was chamstwem.
  • #6
    przemek813
    Level 10  
    Może ktoś wie jak wyciągnąć wtryskiwacze z chrysler voyager 2,5 crd-mam problem proszę o pomoc!

    Dodano po 2 [minuty]:

    mam poważny problem z odpaleniem zsamochodu-czy jest ciepły czy zimni nie mogę go zapalić,pali tylko z samostartu i dymi białym dymem
  • #7
    autoas
    Level 42  
    dantex wrote:
    Nie lubię po prostu przepłacać i Pan chyba też nie, więc nie wiem skąd ten przepełniony jadem oraz pełem ironii komentarz. Życzę szczęścia a do auto AS napewno nie pojadę. Znam to miejsce, ten warsztat i widzę, że trzeba jak najdalej od Was. Po prostu zalatuje od Was chamstwem.

    Ten post zalatuje chamstwem i warto dać zarobić warsztatom samochodowym, po to jesteśmy, inwestujemy i rozwijamy się, a jeśli cię nie stać na takie auto to kup coś innego, nie do końca wiesz jakiej klasy masz auto i co trzeba mieć aby trafnie zdiagnozować usterkę i nie naciągać klientów. W takim aucie przede wszystkim komputerowa diagnoza, a potem naprawa!!!!!!!!!!!!!!!
    A klientów których nie stać na auto i paliwo nie przyjmujemy, ale na forum porządnym pomagamy :)
    Powodzenia w naprawie!!!!
  • #8
    dantex
    Level 10  
    Właśnie widzę jak pomagacie. Żadnych porad tylko przytyki
    Forum jest po to aby pokazać, wskazać możliwe przyczyny. I powiem tak. Pewien forumowicz też się spotkał z podobnym problemem i on mi pomógł. Wskazał na filtr paliwa do wymiany. I faktycznie było pełno wody a filtr prawie niedrożny. Próbowałem samochód po tych zabiegach i jest wszystko wporządku. To on jest dla mnie żródłem cennych informacji. Koszt ,, naprawy" 110zł z oryginalnym filtrem a koszt niedoszłej diagnozy komputerowej 200netto. A gdyby nie pomogło to i filtr nie zaszkodziło wymienić. Jak widać mam szczęście. I uściślijmy jedno Wy AUTO AS tu nie pomagacie tylko w warsztacie i bierzecie kupę kasy na wyposażenie swojego warsztatu i rozwój.
    Porady typu ,,Trzeba jechać na diagnozę komputerową" to chyba każdy laik mógłby tak napisać a nie profesjonalny warsztat.
    Czy bez komputera nic, nawet przypuszczać Panowie nie potraficie i dać cenną wskazówkę jest Wam trudno.Pewnie jesteście za skąpi lub chytrzy.
  • Helpful post
    #9
    TMC
    Level 14  
    Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów.
    Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia.
    W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra.
    Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który nie cieknie a łapie "lewe powietrze" zpowietrzając układ pompy i wtrysk.
    Zjawisko to dzieje sie przy wysokich obrotach i pod obciążeniem silnika.
    To najbardziej trywialne usterki w dislach bez związku z czujnikami, komputerami wtryskami itp.
    Pozdrawiam
    TMC
  • #10
    dantex
    Level 10  
    Bardzo serdecznie Panu dziękuję. Napewno dostosuję się do Pańskiej rady. Miłego dnia życzę
  • #11
    autoas
    Level 42  
    Szkoda pisać, zacząłem od niewinnego żartu - a, że sam jesteś chytry i "żulisz" na forum i innych obrażasz jesteś baran!, należysz do tych co chcieliby od kelnera napiwku a nie odwrotnie
    Niech ci się wiedzie!
  • #12
    sergionline
    Level 2  
    Witaj!
    Mam podobne objawy od 5 lat i ten sam samochód.
    Mojego Chrystka mam od nowosci. Filtr wymianialem wiele razy i nic to nie zmienilo. Wiekszosc osob wskazuje wtryskiwacz/-cze ale to spory wydatek (nawet sama diagnoza - ktory).

    Znacie moze jakiegos mechanika, ktory sprawdzi i przeczysci te kolanka przy przewodach ukladu paliwowego?! Warszawa i okolice!

    A co i gdzie zrobic aby nie wydawac po 1500 pln za wtryskiwacz - moze jakas regeneracja?!

    Czekam na propozycje
    Sergio

    Chrysler Voyager 2.5CRD 2001r. 170.000 km
  • #13
    ZdzislawS
    Level 1  
    Witam!

    Miałem podobny problem, albo raczej wątpliwość i sprawdziłem wtryski w serwisie Boscha po 150 zł za sztukę jakby coś podaję link do strony z namiarami Link

    Pozdrawiam
    Zdzisiek
  • #14
    kobra_a
    Level 11  
    Witam !
    Miałem problemy z wtryskiwaczami CRDI i w serwisie w Pile zrobili mi regenerację 4 szt z wyjeciem i ponownym zamontowaniem.
    Jestem zadowolony,
    Czas to ok 4-5 godzin po umówieniu na godzinę .
    Pozdrawiam
    Andrzej
    Podaję adres serwisu :
    http://www.dieselserwis.com/oferta.htm
  • #15
    ted1956
    Level 1  
    Witam.Miałem podobny przypadek Voyager crd 2001 , podczas jazdy
    przy zwiększeniu obrotów do 2800-3000 silnik tracił moc ale nie gasł.
    W serwisie zmieniali czujniki , przepływomierz i nic.
    Zostawiłem go na kilka dni i okazało sie że jest zardzewiała na ośce jakś
    przepustnica powietrza po wczyszczeniu chodzi 3 rok. Silnik nie dostawał
    odpowiedniej dawki powietrza. Samochód przez miesiąc stał bez palenia.:D
  • #16
    zachurzokr
    Level 10  
    U mnie objaw podobny,tyle że możliwość odpalenia na zaciąg lub samostart do wlotu powietrza za filtrem. Diagnoza u mechanika dwa wtryski ni podają paliwa. Wymiana lub regeneracja. Autoryzowany serwis Bosch . Na śląsku BEŁK 032 43 16 209 www.dsbogucki.com
  • #17
    Tomman
    Level 10  
    kolego od tego serwisu z Piły!!!
    To nie miejsce na autoreklame! Jezeli bylby to seriws ok to nie mialbym zastrzezen. Ale niestety jestem elektronikiem i nie polecam tego miejsca. Poza brakiem profesjonalizmu za diagnoze mozna zaplacic 900 zlotych!!! Mieli usunac wyciek oleju i kazali po kolei kupowac to uszczelke pod miske, to pod turbine itd itp. Wyciek jak byl tak jest. Zaplacilem razem okolo 2500...ODRADZAM TO MIEJSCE!!!
    Tylko nie dieselserwis w Pile przy ul Kossaka!
  • #18
    zwc-mistrz
    Level 11  
    Witam
    U mnie pojawił się ten sam problem , ale to bardzo niedawno , do tego komputer wykazuje błąd P1130 - czyli ciśnienia paliwa . Mam bardzo dobrego mechanika , ze względu na zimę nie biorę się za to sam . Prawdopodobnie jest to winą regulatora ciśnienia i zbyt dużego ciśnienia na listwie CR - Jadę to usunąć - dam znać jak tylko doijdziemy co to takiego
    Pozdrawiam