Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seo Perfect -pytania

12 Sty 2008 22:04 4370 11
  • Poziom 13  
    Autoalarm SEO model:Perfect rok 04 mam problem

    do czego słuzy wyjście blokowanie (1&2/6) niemogę znależć opisu

    Dostałem syrenkę z własnym zasilaniem 4 przewody(czerw,czarny,nieb,biały)Siren SAD 1-8 jak ją teraz podłączyć.Rozumiem ,że dwa kable to zasilanie,ładowanie następne dwa to wyzwolenie tylko które może ktoś będzie w stanie odpowiedzieć?

    Mam zamiar zamontować te urządzenia w clio 2 1999r z oryginalnym centralnym i pilotem. Impulsy do włączania ,wyłączania alarmu mogę wziąść z przycissku centralnego zamka tylko powinien być to plus wg instrukcji czy ewentualnie programowo mogę zmienić na minus?

    Dodano po 2 [godziny] 5 [minuty]:

    służe w zamian pomocą w alarmach stacjonarnych:
    DSC,Paradox-każda
  • Poziom 33  
    Wejdź sobie na www.conda.pl i pobierz schemat do tego clio.Blokowanie służy po to by otwierając z klucza manualnie nie wyłączyć alarmu.W twoim przypadku z przycisku na konsoli bo nie masz sterowania z klucza.Tam właśnie podpinasz kable blokowania.A co do syreny to czerwony to plus czarny minus a dalej to biały wyzwalanie minusem(i tak masz w perfect'cie) a niebieski plusem.A impulsy do alarmu łapiesz z siłowników a nie z przycisku.Tam blokujesz.
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    xwit napisał:
    biały wyzwalanie minusem(i tak masz w perfect'cie) a niebieski plusem.A impulsy do alarmu łapiesz z siłowników a nie z przycisku.


    biały +
    niebieski -
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Oj faktycznie.Coś mi się pokopało.Zmęczony człowiek po całym dniu.Faktycznie tak myślałem ale źle napisałem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    No ale ty jesteś zawsze na miejscu i takich jak ja ma kto poprawiać.Znaczy jesteś niezastąpiony.
  • Poziom 13  
    xwit napisał:
    W twoim przypadku z przycisku na konsoli bo nie masz sterowania z klucza..





    mam sterowanie w kluczyku

    Dodano po 6 [minuty]:

    schematu również nie ściągnę

    "Uwaga!
    · Do działu mają dostęp tylko użytkownicy z nadanymi prawami przez administratora "

    Dzięki za pomoc:)
    Pozdrrawiam
  • Poziom 33  
    Chodziło mi dokładnie o sterowanie z wkładki.Może niezbyt fortunnie to ująłem.Jak chcesz to ci podeślę schemat.
  • Poziom 13  
    Mam jeszcze problem z tym alarmem.Chodzi mi o blokowanie.Wg instrukcji pownienem w miejsce przełącznika na konsoli podłączyć dwa kable?podłączyłem jeden i wszystko działa,do czego jest ten drugi?

    Jeszcze funkcja rearming(samouzbrajanie)mam to już fabrycznie w aucie rozumiem ,że tego przewodu nie muszę podłączać?

    Jak rozumieć funkcję komfort(bo w moim aucie chyba to niezadziała)
    Brak CAN tak więc musiałbym mieć jakieś przewody do szyberdachu i szyb?


    Seo ma działać w pracy uniwersalnej tzn program pierwszy 3351
    czy to oznacza ,że żadnych funkcji sam niemogę zaprogramować?
    czy programuję od 3351 do 3359 jeżeli tak to z kąd wziąść opis do tych podprogramów w instrukcji tego niemam

    mam wymienione tylko od 3311 do 3332

    prosze o pomoc bo szlag mnie już trafia
  • Poziom 21  
    Casio napisał:
    ...prosze o pomoc bo szlag mnie już trafia


    Nie bierz tego do siebie, ale skoro masz problemy to dlaczego nie zwrócisz się do sprzedawcy - to on właśnie miał Ci dostarczyć razem z urządzeniem schemat, dokumentację, oraz opis pod samochód do którego kupiłeś to zabezpieczenie. W końcu kupowałeś sprzęt wymagający instrukcji a sprzedawca najwyraźniej specjalizował się w hamburgerach, lub frytkach i stąd ta niedogodność. Szkoda Twoich nerwów, szkoda pisać poematu z prostej instalacji, ale warto upomnieć się do handlowca o należne dane - łaski nie robi a jeśli rzeczywiście nie dał dokumentacji montażowej to ewidentnie jego wina. Nie odpuszczaj łobuzowi bo następnym razem dostaniesz zamiast schematu serwetkę i ketchup.
  • Poziom 13  
    to wszystko prawda tylko zamontowałem już alarm i niestety co powie lub zrobi sprzedawca niewiele mi da prawdopodobnie:(.Chodzi mi o programowanie jak w poście wyzej.

    Niewiem czy mogę jeżeli nie proszę o usunięcie namiaru na sprzedawcę:

    hadron autoalarmy Warszawa Żeromskiego 13A

    www.hadron.pl

    \Przy zakupie jeden z gości szukał niby schematu ale stwierdził,ze niema i chciał mi wcisnąć inny z instrukcją ale uparłem się na ten.

    Muszę sobie jakoś poradzić a myślę ,że z pomocą tego forum niebędzie problemu
  • Poziom 21  
    Casio napisał:
    ...Chodzi mi o programowanie jak w poście wyzej...


    A co Ty tam chcesz programować? W omawianym aucie masz program uniwersalny (nr1 kod:3351) i jeśli podłączyłeś wszystko jak należy to sprzęt powinien chodzić od startu.
    Aby nie było wielkiego halo to miałeś raptem podłączyć :
    - kierunki (zielony i biało-czarny na włączniku awaryjnych)
    - krańcówki (zielony i szary w złączu lewego progu i w wiązce)
    - stacyjkę (żółty choćby pod kierwnicą)
    - blokowanie sterowania (na różowym i szarym przełącznika zamka centralnego)
    - włączenie i wyłączenie (na fioletowym i białym w złączu lewego progu)
    - rearming (na różowym przełacznika zamka centralnego)
    - blokadę w zalezności co tam tylko sobie umyśliłeś
    - zasilania (masę i +12V, ale z tym już chyba nie problem?)
    I to wszystko!

    Jeśli chciałeś coś sobie przeprogramować to programujesz co potrzebujesz i w czym kłopot? Nie używasz tylko programów specjalizowanych pod dane auto/model bo do wersji Clio 99-01 jest program uniwersalny.
    Możesz za to bez najmniejszego problemu zmieniać sobie do woli pozostałe parametry pod warunkim że wiesz co robisz :
    - kod pin
    - zwłokę w uzbrojeniu czujników drzwiowych
    - włączenie/wyłączenie/płynną regulację funkcji komfort
    - zezwolenie lub brak na ręczne wybieranie cichego/głośnego włączania/wyłączania
    - rearming włączenie lub wyłączenie
    Reszta - czyli program pod określoną markę/model zostawiasz w spokoju bo masz już podłączenia za sobą !
    Nie rób już z tego problemów bo to jak szukanie dziury w całym, a wspomniany hadron rzeczywiście sprzedaje sprzęt jak hamburgery i potem takie efekty...
  • Poziom 13  
    Proszę o wyrozumiałość.Jest to pierwsze auto w którym podłączam alarm bezpilotowy.Generalnie problem jaki mam to samo podłączenie blokowania.Rozumiem ,że przykładowo siedzę w aucie ,chcę zamknąć centralny ale alarm nie może się załączyć.Dokładnie tak jest tylko podłączyłem jeden kabel z centralki (ten bez paska)do przewodu przycisku(kolor różowy) i teraz co mam zrobić z drugim przewodem od centralki podłączyć pod szary ale po co?

    Kolejna sprawa to funkcja komfort jak mam to rozumieć(w innych autach to domykanie szyb szyberdachu) ale u mnie to niewypali mam osobne przyciski do szyber dachu i do szyb.

    Następna chciałbym skrócić czas załączania alarmu

    który program mam wybrać.?

    Jak będzie tak jak dalej zrezygnuję z tego alarmu bo niedociera to do mnie.Instrukcja jest beznadziejna.Spotkałem się już z różnymi w alarmach stacjonarnych jednak zawsze byłem w stanie problem rozwiązać a tu masakra.

    Instrukcja jest beznadziejna i wprowadza instalatora w błąd -- tyle o seo w sensie teorii
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Kolego Casio po wczytaniu się w wątek myślę, że cała ta instalacja zaczyna cię przerastać i pogubiłeś się na maxa. Moja szczera rada to pojedź do profesjonalnego warsztatu zapłać i będziesz miał zrobione jak należy. Seo Perfect to prawdopodobnie najlepsza bezpilotówka na rynku a instrukcja jest napisana przystępnym językiem. W następnym poście napisz nam, że w warsztacie uruchomili ci alarm i zamykasz temat, pozdrawiam