Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PGM-FI

19 Gru 2003 18:36 4545 13
  • Użytkownik usunął konto  
  • Spec od samochodów
    Prawdopodobnie sprawa wygląda tak w wyniku pracy na gazie masz poprzez emulacje sondy lambda zaniżone współczynniki korekcyjne dlatego dziura przy szybkim dodaniu gazu, przy powolnym ECU ustawia mieszankę według wskazań lambda i temu jest dobrze . Prponujr przywrócić nastawy fabryczne i przekalibrować emulator w LPG.
  • Poziom 12  
    diag poniekąd może tak być zgadzam się ale proponuję spr. ciśnienie paliwa (dokładnie) bo jest możliwa utrata ciśnienia o około 0.5 Atm i takie objawy będą.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    słuchaj w tym wypadku podwieszają ci się zawory co masz zrobić zdejmuj głowicę i trzeba zrobć tak głowicę do planowania zawory do frezowania i wszystkie prowadnice zaworowe do wymiany zaufaj mi ten temat z tym silnikiem juz przerabiałem zawory to jest słaby punkt jazdy na gaźie pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 29  
    A ja się zapytam, czy jesteś pewien sprawności sondy lambda ?
    U mnie jak była walnięta (cały czas pokazywała mieszankę ok nawet przy niepracującym silniku) też były podobne objawy. Jak depnąłem na gaz to zaczynał się początkowo rozpędzać mułowato aż jak złapał ok 3000 obr/min czuło się jak dostawał "kopniaka" i zaczynał już właściwie przyśpieszać.
    Przy pracy na benzynie było to znacznie mniej widoczne ale też było !
    A co do czepiania się głowicy i zaworów przy ciśnieniu w cylindrach jak podawałeś to ---> daruj sobie, masz jeszcze spoko silnik i byłoby wielkim błędem rozkręcanie go !!!
    Weź woltomierz i zobacz sygnał z sondy lambda - normalnie, przy właściwym składzie mieszanki jest ok 0.4V (dokładnie to jest "fala" prostokątna ale można to zmierzyć) i powinno się zmieniać przy gwałtowniejszym naciśnięciu na pedał gazu.
    Zobacz jeszcze czy nie masz jakichś nieszczelności w układzie dolotowym na odcinku mikser - kolektor. Ew. jeszcze sprawdź przewód do serwa hamujców.

    Pozdrawiam !
    Marek
  • Poziom 19  
    A ja zajrzałbym w dwa miejsca. Po pierwsze wyczyść silnik krokowy a po drugie to wyczyść przepustnicę zaraz przed samym PGM-F1. Zaopatrz się w uszczelkę bo tę na bank zepsujesz! Koszt w serwisie ok. 18 zł. Mam Accorda z PGM-F1 ale tego u mnie nie było. I czeka Cię ok. 3 godziny dłubania. :)
  • Poziom 19  
    A ja zajrzałbym w dwa miejsca. Po pierwsze wyczyść silnik krokowy a po drugie to wyczyść przepustnicę zaraz przed samym PGM-F1. Zaopatrz się w uszczelkę bo tę na bank zepsujesz! Koszt w serwisie ok. 18 zł. Mam Accorda z PGM-F1 ale tego u mnie nie było. I czeka Cię ok. 3 godziny dłubania. :)
  • Poziom 12  
    Kurcze, a nikt nie wspomnial o kablach, ja tak mialem przy 2000 sie dlawila a wyzej bylo ok, na poczatek tylko je umylem ale trzeba bylo wymienic

    Dodano po 2 [godziny] 25 [minuty]:

    dodam ze mam accorda z 91r 2,0 na pelnym wtrysku wlasnie pgm-f1 i jeszcze jedno pytanie moze mnie ktos oswieci.... gdzie tam w tym ukladzie dolotowym jest silnik krokowy?? jedyne co znalazlem w calym ukladzie to silny elektromagnes ktory steruje obrotami na biegu jalowym, chyba o tym wszyscy mowia...?zeczywiscie wyglada jak maly silniczek ale jaki silnik krokowy zasilany jest dwoma kablami, chyba w bmw jest silniczek tu elektromagnes... na bank sam rozbieralem do czyszczenia:)