Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

podgrzewacz przep造wowy simens DH24400 s豉bo grzeje

janek_S 15 Sty 2008 13:18 4015 8
  • #1 15 Sty 2008 13:18
    janek_S
    Poziom 9  

Witam mam ma造 problem a mianowicie na zakresie ekonomicznym leci letnia woda, a zawsze by豉 gor帷a,natomiast na 2-zakresie jest normalnie czyli bardzo gor帷a. Ci郾ienie wody jest bardzo dobre wszystkie styki sie w陰czaj. prosz o pomoc bo jestem "zielony" z tego.

Pozdrawiam

0 8
  • #2 15 Sty 2008 17:16
    ANDYW6
    Poziom 24  

Obecnie temperatura wody zasilaj帷ej jest ni窺za wi璚 i temperatura wody podgrzanej ni窺za.A pisze o tym w instrukcji obs逝gi, tylko trzeba czyta.

1
  • #3 15 Sty 2008 18:31
    janek_S
    Poziom 9  

dzi瘯i za odpowied, mo瞠 masz racj ale mam go ju dwa lata i spisywa sie bardzo dobrze..:|

Pozdro

0
  • #4 03 Lut 2008 20:57
    mirrzo

Moderator na urlopie...

...ale przez te 2 lata sprawno嗆 urz康zenia na pewno spad豉 - osady, kamie kot這wy, a i temp. wody na "doj軼iu" te ma wp造w na temperatur "wylotow"

0
  • #5 03 Lut 2008 21:18
    rydzekcycek
    Poziom 16  

witam omomierz w r帷zk i sprawdz rezystancj grza貫k , zobacz czy podczas przep造wu zapinaj si wszystkie trzy styki (trzy pstrykni璚ia).
    Jak dobrze kojarze grza趾i w plastikowym p豉szczu (tandeta w por闚naniu ze starszym bratem , znawcy tematu napewno pamiaj tamt rewelacyjn seri 100% mied)lubi si przepali i wtedy zonk.

0
  • #7 06 Lut 2008 22:52
    PeteRRo-15
    Poziom 9  

Mi pomog這 wyj璚ie o-ringu z perlatorka na wej軼iu zimnej wody.
    Efekt: zwi瘯szenie ci郾ienia = wszystkie styczniki elegancko si w陰czaj.

Jeszcze jedno:
    Co kosztem czego. Aby woda mia豉 wy窺z temperatur, mo瞠sz przykr璚i troch przep造w wody (ograniczy) Ograniczona woda przelatuje przez w篹ownice, bo w mniejszej ilo軼i i potrafi si podgrza i to bardzo, bardzo :) (cho jest jej mniej - mo積a ustawi podle komfortu) Pozdrawiam!

0
  • #8 10 Lut 2008 21:32