Witam posiadam forda fiestę mk3 z 90roku.
Auto to jest 3 drzwiowe i posiada seryjny centralny zamek sterowany masą, w drzwiach są 2 siłowniki master połączone ze sobą dwoma kablami ( chyba open i close ) dodatkowo do każdego z siłowników idą 2 kable ( prawdopodobnie stały + i - )
oto zdjęcie kabli jednego z siłowników:
kupiłem na tej aukcji:
http:******
oto schemat jego kabli:
i teraz jak to podłączyć?
podłączyłem sterownik pod + i - tak jak na schemacie a sterowanie pod kable close i open sterowników no i efekt taki że zero reakcji, postanowiłem sprawdzić czy sterownik jest ok więc podłączyłem diodę:
+ bezpośrednio pod akumulator a - do wyjścia close w sterowniku i jak naduszę na pilocie close to dioda się na chwilę zaświeca czyli chyba prawidłowo, ale jak już zastąpiłem diodę żarówką 12V no to nawet nie błyśnie i podobnie jest z zamkami nawet nie drgną
w instrukcji pisze że na wyjście close i open podawany 1 lub 3 sekundowy impuls masy 100mA
w załączniku dodaję skan w PDFie instrukcji jaką dostałem do sterownika...
Auto to jest 3 drzwiowe i posiada seryjny centralny zamek sterowany masą, w drzwiach są 2 siłowniki master połączone ze sobą dwoma kablami ( chyba open i close ) dodatkowo do każdego z siłowników idą 2 kable ( prawdopodobnie stały + i - )
oto zdjęcie kabli jednego z siłowników:

kupiłem na tej aukcji:
http:******
oto schemat jego kabli:

i teraz jak to podłączyć?

podłączyłem sterownik pod + i - tak jak na schemacie a sterowanie pod kable close i open sterowników no i efekt taki że zero reakcji, postanowiłem sprawdzić czy sterownik jest ok więc podłączyłem diodę:
+ bezpośrednio pod akumulator a - do wyjścia close w sterowniku i jak naduszę na pilocie close to dioda się na chwilę zaświeca czyli chyba prawidłowo, ale jak już zastąpiłem diodę żarówką 12V no to nawet nie błyśnie i podobnie jest z zamkami nawet nie drgną


w instrukcji pisze że na wyjście close i open podawany 1 lub 3 sekundowy impuls masy 100mA
w załączniku dodaję skan w PDFie instrukcji jaką dostałem do sterownika...