Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 4 benzyna 2.0 AQY odpala i od razu gaśnie

easynet 18 Sty 2008 01:10 5051 5
  • #1 18 Sty 2008 01:10
    easynet
    Poziom 2  

    Witam.
    Mam problem z uruchomieniem silnika w Golfie IV 2000r typ silnika AQY.
    Autko jest po kolizji centralnie z przodu (silnik zerwał się z łap, odpalił poduszki, itp...).
    Gdy odebrałem samochód od lakiernika, wrzuciłem silnik i wszystko poskładałem i wymieniłem co było wizualnie uszkodzone na nowe części...
    przystąpiłem do uruchomienia silnika (bez chłodnic, wody).
    Autko jak by chciało odpalić ale po 1 sekundzie od razu przestaje chodzić.
    Wydaje mi się ze to nie wina immo bo w ECU jest 0 błędów.
    Jest błąd w zegarach 00534 czujnik temperatury oleju ale myślę ze nie ma to wpływu na uruchomienie motoru.
    Jeszcze jedno auto nie ma założonych drzwi jeżeli coś to pomoże w diagnozowaniu przypuszczalnej usterki.
    Proszę o pomoć w poradzeniu sobie z tym problemem.

  • #2 18 Sty 2008 01:16
    guru-muson
    Poziom 11  

    Witam. Nie jestem ekspertem w tym temacie ale czy przypadkiem to autko nie jest wyposazone w zaworek który odcina paliwo po wypadku? Poszukaj w schematach elektrycznych czy nie ma czegoś takiego.

  • #3 20 Sty 2008 12:06
    piomoto
    Poziom 19  

    Stawiałbym na immo. Poskładaj cały samochód popodpinaj wszystkie kostki do czujników i zobacz wtedy. Możliwe że ma też odcięcie paliwa po wypadku. Pozdro

  • #4 20 Sty 2008 13:07
    faza29
    Poziom 13  

    Golf nie ma uderzeniówki

  • #5 20 Sty 2008 13:32
    geronimmo.80
    Poziom 13  

    witaj
    powinienes podlaczyc drzwi dlatego ze w nich znajduje sie przelacznik ktory jest bezposrednio polaczony z przekaznikiem sterowania ukladem wtryskowym.
    podlacz je i sprawdz.
    pozdro

  • #6 22 Sty 2008 18:18
    easynet
    Poziom 2  

    Dziękuję wszystkim za pomoc i niepozostawienie bez echa mojego postu.
    Po przeprowadzeniu dokładnej sekcji zwłok znalazłem przyczynę.
    Wyłamany uchwyt pompki wtórnej z kolektora ssącego, dziura niby nie wielka ( jak moneta 5 zł). Objawy identyczne jak przy blokadzie immo.
    odpala i zaraz gaśnie. Wniosek z tego że przepływka zaraz po tym jak wtryski dostaną dawkę rozruchową bieże na siebie obliczanie masy zasysanego powietrza; z jej obliczeń wychodzi masa=0 więc sterownik silnika od razu proporcjonalnie zmniejsza dawkę paliwa, w tym wypadku do 0 i motor gaśnie. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem i uznaje go za zamknięty. :arrow:

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME