Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co to jest i gdize to kupic ? ( dotyczy zaworu upustowego )

levis31337 18 Sty 2008 13:05 761 3
  • #1 18 Sty 2008 13:05
    levis31337
    Poziom 11  

    Witam.

    Pracuje aktualnie nad zaworem upustowym. Mam pewne rozwiazanie przedstawione na rysunku ponizej:

    Co to jest i gdize to kupic ? ( dotyczy zaworu upustowego )

    Dzialanie ma byc takie:

    Do rury podawane jest cisnienie powietrza 1.3 bara. przez niebiesk przewod leci waskim przewodem doladowanie do gornej czesci zaworu, ktore powoduje, ze wraz ze sprezyna trzyma zawor zamkniety.
    Teraz w momencie podlaczenia zasilania do + i - powinno sie dziac cos takiego:
    -cisnienie z czesci nr 1 niebieskiego przewodu powinno byc calkowicie odcinane.
    -cisnienie z czesci nr 2 niebieskiego przewodu powinno byc uwolnione do przewodu nr 3 i tam wypuszczone przez zawor nr 4 na rysunku

    W tym momencie w gornej czesci zaworu nie bedzie juz cisnienia i sama sprezyna powinna nie utrzymac zaworu w pozycji zamknietej, przez co sprezone do 1.3 bara powietrze powinno uwolnic sie tak jak na rysunku.

    Na jakiejs angielskiej stronie znalazlem taka rzecz, ktora wykorzustuja, ale nie wiem jak sie nazywa ani gdzie to mozna kupic. Mam tylko fotke. Moze ktos wie co to moze byc ?

    Przewod niebieski jest wielkosci przewodow przelewowych paliwa w samochodach.

    Co to jest i gdize to kupic ? ( dotyczy zaworu upustowego )

    za wszelka pomoc z gory dziekuje

    0 3
  • #3 19 Sty 2008 10:21
    starosci
    Poziom 13  

    Witam
    Opisz dokładnie czym ma sterować ten zawór lub jaką ma spełniać rolę w układzie to coś ci dobiorę.
    Pozdrawiam

    0
  • #4 20 Sty 2008 10:47
    levis31337
    Poziom 11  

    No witam. Dokladnie to ma sterowac tym zaworem upustowym.

    Cisnienie tak do 1.5 bara. Przewody wielkosci przewodow paliwowych przelewowych przy wtryskiwaczach.

    w momencie gdy zawor elektroniczny jest zamkniety ( nie ma napiecia), to powietrze smiga sobie z dolu do gory od 1 do 2 bezposrednio.

    W momencie gdy podamy napiecie na zaworek, powietrze u gory musi sie uwolnic, czyli odcinamy calkowicie doplyw z dolu i otwieramy polaczenie 2-3 tak, zeby powietrze z gornej czesci zaworu upustowego wylecialo przez przewod 3.

    Nie wiem, jak to inaczej opisac.

    0