Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radiotelefon "真raw"

andreaw317 18 Jan 2008 17:15 5389 6
    andreaw317
    Level 2  
    Witam wszystkich forumowicz闚.

Posiada stary radiotelefon 簑raw produkowany przez warel.
    Zdj璚ie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c202850d46694753.html

W tej tematyce jestem zielony. A informacji na jego temat nie ma du穎 w sieci. Mam do was par pyta.

Do czego on teraz mo瞠 s逝篡?
    W jakiej cz瘰totliwo軼i dzia豉?
    Nie posiadam do niego anteny, mo積a zrobi j domowymi metodami, kawa貫k drutu czy co takiego?
    Jak sprawdzi czy dzia豉? Teraz w陰cza si, 鈍ieci si kontrolka i szumi.
    Mikrofonu r闚nie nie posiadam.

Prosz og鏊nie napisa co na jego temat.

Z g鏎y dzi瘯i i pozdrawiam.[/img]
    c2h5oh
    Moderator
    Cze嗆.

Radiotelefon 狹RAW dzia豉 w pa鄉ie CB.

Je瞠li jest sprawny, to powiniene "nawi您a z nim kontakt" ze zwyk貫go radia CB.
    真rawie pracowa造 wed逝g starych przepis闚, to znaczy na 27,120 z tolerancj 0,6%. Kilka kana堯w, wi璚 豉two znajdziesz. Mo瞠sz cz瘰totliwo嗆 odczyta z tabliczki znamionowej lub kwarcu nadawczego.
    Moc oko這 150 mW, w obudowie zasilacz sieciowy, g這郾ik, mikrofon przypinany poprzez z陰cze z przodu.
    Oczywi軼ie, do dyspozycji 1 kana.
    To taka stacjonarna wersja radiotelefonu ECHO.
    By ju opisywany na elektrodzie. Poszukaj sobie tych post闚.
    pan_deejay
    Level 22  
    Ja si dawno temu spotka貫m z tym zabytkiem.To radio pracuje na jednym z kana堯w (w 鈔odku jest kwarc na jeden kana) w pa鄉ie 27MHz - czyli CB radio.Og鏊nie rzecz ujmuj帷 jest to stacjonarna wersja r璚znego radiotelefonu bodaj瞠 "Echo2".Pojedyncza przemiana cz瘰totliwo軼i (456 kHz),czu這嗆 kiepska i moc kiepska w por闚naniu do dzisiejszych radiotelefon闚 CB.Tu masz schemat :https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=349254#349254