Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G, ogrzewanie, coś puka.

nowikzdw 25 Sty 2010 10:27 20890 34
  • #31 25 Sty 2010 10:27
    Krzychuuu
    Poziom 2  

    Właśnie u niego byłem tylko nie ma czasu, ten warsztat jest na przeciwko koscioła o ten Ci chodzi??

  • #32 25 Sty 2010 10:42
    Damikor
    Poziom 10  

    Tak na przeciwko kościoła polecam

  • #33 28 Kwi 2010 22:33
    przemo83.01
    Poziom 1  

    Witam mam małe pytanko?
    Miałem rok temu małą kolizję,i wymieniłem wszystkie części jakie tam trzeba było,i nie tylko,ale jest jedna usterka,która stuka mi w ogrzewaniu jak jest ustawione na ciepło,czy nawet na zimno,ale jak ustawie w jednym miejscu na temper.zimnej to wtedy przestaje stukać, i pytanko jest moje takie,co to może być?proszę o pomoc.

  • #34 29 Lip 2010 23:04
    maniek06
    Poziom 9  

    Witam Panów. Jestem już po naprawie tego elektrozaworu. Moja rada - zanim zaczniecie cokolwiek robić zapraszam do sklepu najlepiej firmowego, bo różnica w cenie żadna, po nowe oringi pomiędzy węże i nagrzewnicę bo po rozmontowaniu stare nie nadają się do niczego. Kolejna istotna rzecz to odkręcenie ociekacza pod nagrzewnicą - robi się to od strony silnika na dole kluczem torx ale nie takim drucianym bo nie ma dojścia tylko grzechotką. Naprawa wspomnianego zaworu jest banalna i polega na włożeniu czegoś na ośkę silnika napędzającego zawór pomiędzy zembatkę, która przesuwa sie do góry powodując terkotanie a obudowę elektrozaworu. Naprawa mało skomplikowana ale składanie niewygodne gdyż trudno włożyć zapinki na węże ale jest to wykonalne. Trudniej założyć zapinki od strony pasażera.

    Moja ostatnia rada - jeśli chcecie tylko zobaczyć jak to zrobić to nie ruszajcie nagrzewnicą bo zacznie ciec z powodu sztywnych oringów. Ja to zrobiłem zimą przy - 15 stopni i musiałem dokończyć. W razie pytań chętnie odpowiem.

  • #35 02 Wrz 2010 12:07
    aster812
    Poziom 1  

    Witam
    Mam dokładnie ten problem w mojej Astrze 2.0 DI 16V - coś brzęczy przy pokrętle regulacji temperatury przekręconym na jakąkolwiek inną pozycję niż na full zimne no i nie mam ogrzewania. Podejrzewam więc rzeczony elektrozawór.
    Czy ktoś mógłby napisać, ile za przyjemność zablokowania tego zaworu zapłacił u mechanika? Mój krzyknął 350zł za samą robociznę i nie wiem, czy to tanio czy drogo.
    Druga sprawa, to czy ktoś kto robił to samodzielnie mógłby opisać krok po kroku, jak się dobrać do tego elektrozaworu, jak on w zasadzie wygląda, jakich narzędzi potrzeba itd? Mam książkę "Sam naprawiam Opel Astra G" ale akurat demontażu tego elementu autor nie przewiduje :) Kanału nie mam, dwie sprawne ręce i klucze TORX się znajdą :)