Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z silnikiem 2,5CRD

waldemar416 22 Sty 2008 15:12 763 2
  • #1 22 Sty 2008 15:12
    waldemar416
    Poziom 2  

    Kupiłem Voagera po 100km rozsypał sie pasek rozrządu. Nie naprawiałem silnika, kupiłem drugi kompletny z osprzętem.
    Auto odpaloło normalnie, cisnienie oleju ok, na wolnych obrotach pracuje czysto, jednak w trakcie jazdy gwałtowne wciśnięcie pedału gazu powoduje zgaśnięcie silnika i zatrzymanie auta. Na postoju gaz do dechy - silnik nie gaśnie. Dwukrotna diagnostyka komputerowa wskazała pierwszy raz uszkodzony wtryskiwacz(wymieniłem), drugi raz nieszczelny układ paliwowy. Wymieniłem filtr paliwa, [color=red]przejżałem [/color]i przeczyściłem przewody paliwowe, wycieków na przewodach nie zlokalizowałem.
    Pytanie: Jak sprawdzić szczelność układu paliwowego??
    Czy nie łapie lewego powietrza?? Jakie ciśnienie powinna podać pompka ze zbiornika paliwa?? Jakie ciśnienie powinna podać pompa wyskiego ciśnienia na listwę??
    Na starym silniku auto jechało i przyspieszało normalnie. Czy przy drugim motorze może być własnie uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia??
    Walcze z tym problemem już prawie miesiąc niech ktoś mi pomoże. Strach autem próbowac wyprzedzać bo można sie bardzo zdziwić i narobic sobie i komuś bałaganu.
    Niech ktos podpowie od czego zacząć i gdzie szukać, żeby nie pakować sie w duże koszty.


    Regulamin pkt 11, 11.1, 15. Popraw temat! Dbaj o pisownię! <Błażej>

    0 2
  • #2 22 Sty 2008 15:48
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Odczyt parametrów podczas jazdy może dużo powiedzieć.
    Wykonać test wtryskiwaczy, dobrze by było podczas jazdy.
    Jakie są błędy zapisane?
    Sprawdzić wtryskiwacze - wszystkie i czujnik ciśnienia w listwie.

    0
  • #3 22 Sty 2008 15:59
    waldemar416
    Poziom 2  

    Auto było podłączone do komputera w czasie jazdy. Komputer stwierdził nieszczelny układ paliwowy, a co do czujnika to i jeden, który był przy kupionym silniku - jak i drugi, który wymieniłem z poprzedniego silnika nic nie zmienia. Objawy nadal takie same.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Innych błędów w czasie jazdy komputer nie odnotował.

    0