Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Automatyka od podstaw? -książki oraz przydatna literatura

frank_lucas 22 Sty 2008 16:55 35043 32
  • #1 22 Sty 2008 16:55
    frank_lucas
    Poziom 9  

Witam,

z wykształcenia jestem ekonomistą, ale pracę dostałem jako automatyk, pod warunkiem że w krótkim czasie nauczę się podstaw automatyki.

Niestety z automatyki nic nie wiem, tylko tyle że firma wykorzystuje produkty firmy Siemens Simatic S5 i S7.

Proszę Was o pomoc w wyborze książki dla laika z automatyki.

Z góry bardzo dziękuję.

Frank Lucas

1 29
  • Relpol
  • #2 22 Sty 2008 17:07
    bynajmniej
    Poziom 10  

1. dziwne to co piszesz, studia trwają pięć lat, a oni od ciebie wymagają żebyś się nauczył automatyki "w krótkim czasie"

2. najlepsza chyba książka (taka rada praktyczna: automatyki nie da się nauczyć z książki - myślisz że po co ludzie studiują po 5 lat, a coniektórzy nawet dłużej :D ) do nauki programowania PLC to:

http://f4a.pl/pobierz/44416/E-booki/programow...ikow-plc-tlegierski-jwyrwal-jkasprzak-jhajda/

0
  • #3 23 Sty 2008 19:35
    frank_lucas
    Poziom 9  

Witam,

dziękuję za książkę, takie życie trzeba się przekfalifikować.

1
  • #4 24 Sty 2008 00:11
    MayK`
    Poziom 9  

Czyzby juz wszyscy wyjechali na wyspy ?;-)

Dla tych co pracuja w kraju lub wlasnie koncza studia tym lepiej.

frank_lucas napisał:
    Witam,

dziękuję za książkę, takie życie trzeba się przekfalifikować.

Tyle ze pewnych rzeczy nie da sie przeskoczyc, bez pewnych podstaw bedzie tak kiepskim automatykiem jak ja bym byl polonista...

0
  • Relpol
  • #5 24 Sty 2008 08:49
    mrrudzin
    Poziom 39  

Wszystko się da. Trzeba tylko mocno chcieć i ewentualnie mieć wsparcie chociażby z forum.

W dziale AiR "u góry" jest przyklejony temat z linkami. Do tego co jakiś czas pojawia się podobny temat, a tam sporo pomocy.

1
  • #6 24 Sty 2008 09:41
    wtk123