Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peiying GPS PY-GPS3501 odblokowanie

24 Sty 2008 23:35 15623 15
  • Poziom 11  
    Witam, posiadam GPS Peiying GPS PY-GPS3501 ,sys.op. WinCe.Net 4.2 ,
    proc. Samsung 400MHz, ActiveSync, chipset - SiRF Star III ,MapaMap PEIYING. Jestem zielony jeśli chodzi o nawigację. Chciałbym się dowiedzieć jak odblokować tego GPS-a, żeby można było wgrać inne mapy, np automapę. Proszę wszystkich o pomoc.
  • Poziom 12  
    dołączam się do tego tematu jak ktoś wie cos na ten temat to był bym wdzięczny
  • Poziom 15  
    Hm..no ktoś wie ;-).
    Według instrukcji znalezionej w Google:

"Odblokowanie tego urządzenia nie nastręcza wielkiego problemu -przyciskamy power,jednocześnie podciągamy dzwignię głośności na + i włączamy suwakiem na ON ,czekamy i jest windows."
  • Poziom 12  
    dzięki kolego w ten sposób co opisałeś nie mogłem uruchomić wince ale dużo mi to pomogło
    trzeba było wcisnąć przycisk M i dać głośność na + (trzymając je przełączyć włącznik na on)
  • Poziom 15  
    Niezamaco ;-). A swoją wdzięczność możesz wyrazić klikając "pomógł" ;-)
  • Poziom 12  
    witam wie ktoś może jaką automape można tu wrzucić?

pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Jak widomo ten model posiada win Ce 4.2 jestem zainteresowany czy da się zmienić i wgrać win ce 5.0

• Poziom 43  
    AirLive napisał:
    Jak widomo ten model posiada win Ce 4.2 jestem zainteresowany czy da się zmienić i wgrać win ce 5.0

Nie ma takiej opcji.
  • Poziom 14  
    Wie może ktoś jak w tej nawigacji zrobić żeby uruchamiała się auto mapa z głównego menu??
  • Poziom 14  
    rozwiązanie wiec skoro masz auto mapę to
    1. masz ja na karcie sd zmień automapa5 na mobilenavigator
    2. a w środku pliku automapa 5 znajdź plik wce42Am i zmień mu nazwę na
    mobilenavigator bez zmiany rozszerzenia
  • Poziom 38