Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Electrolux EWF10470W - spalona grzałka, a gwarancja

stronger 25 Sty 2008 16:39 8700 10
  • #1 25 Sty 2008 16:39
    stronger
    Poziom 10  

    Witam
    Mam takie pytanie pralka elektrolux(roczna) nie grzała wody serwisant stwierdził uszkodzenie grzałki wymienił ją, skasował 160zł. a pralka jest na gwarancji, twierdził że gwarancja nie obejmuje uszkodzenia grzałki bo wina wody i kamienia, chociaż moi znajomi mają pralki po kilka i kilkanaście lat i nikomu grzałka nie padła z kamienia a woda taka sama. Pytanie- czy to normalne jeżeli pralka jest na gwarancji a jej się nie uznaje czy takie praktyki ma elektrolux ???
    Może ktoś się spotkał z taką sytuacją

    Moderowany przez skryn:

    Przeniosłem z AGD. Treść tytułu tematu zmieniłem.

    0 10
  • #2 25 Sty 2008 16:43
    vcc
    Poziom 33  

    Jeżeli na gwarancji to powinni nieodpłatnie wymienić, grzałka mogła mieć wadę fabryczną.

    0
  • #3 25 Sty 2008 16:55
    bronek1806
    Poziom 22  

    Cześć!
    coraz więcej producentów szuka pieniędzy u klienta, elektroluks już do dawna.
    W jakim stanie była grzałka? zakamieniona? jeżeli tak to serwis ma trochę racji, ponieważ klient powinien od kamieniać sprzęt regularnie a nie jak się zepsuje.

    Proszę poprawić błąd.
    <skryn>

    0
  • #4 25 Sty 2008 17:02
    stronger
    Poziom 10  

    grzałka trochę zakamieniona ale po jednym roku takie jaja...

    0
  • #5 25 Sty 2008 17:25
    skryn
    Admin grupy AGD

    Bzdura.
    Grzałka powinna zostać wymieniona w ramach gwarancji (bez żadnej łaski), niezależnie od twardości wody i dozowania środków piorąco/czyszczących!
    Pierwsze słyszę, żeby firma Electrolux robiła problemy z wymianą grzałki na gwarancji...
    Może serwisant chciał wyłudzić kasę? Nie mnie to oceniać...

    0
  • #6 25 Sty 2008 17:39
    stronger
    Poziom 10  

    a można złożyć reklamacje na serwis?

    1
  • #7 25 Sty 2008 18:12
    skryn
    Admin grupy AGD

    stronger napisał:
    a można złożyć reklamacje na serwis?

    Jasne, do serwisu centralnego w Warszawie.

    0
  • #8 25 Sty 2008 18:26
    samsu100
    Poziom 22  

    Myślę że zachowanie serwisanta w tym przypadku to zwykła granda. Należy wysłać maila do electroluxa. Adres jest w karcie gwarancyjnej i opisać zdarzenie.
    W pralce tak zaawansowanej technicznie użytkownik nie ma możliwości uszkodzić grzałkę (chyba że ją ręcznie pokiereszuje), zaś żadna instrukcja obsługi i warunki gwarancji nie uzależniają wykonania naprawy gwarancyjnej od stosowania środków odkamieniających.
    Pozdrawiam Andrzej

    0
  • #9 25 Sty 2008 18:35
    eeban
    Specjalista AGD

    Panowie, trochę luzu. Nie ma się co nakręcać.
    Wystarczy zadzwonić do serwisu centralnego i wyjaśnić sprawę telefonicznie; pewnie poproszą o ksera naprawy i przeproszą za zaistniałą sytuację.

    0
  • #10 25 Sty 2008 19:49
    skryn
    Admin grupy AGD

    bronek1806 napisał:
    Cześć!
    coraz więcej producentów szuka pieniędzy u klienta, elektroluks już do dawna.
    W jakim stanie była grzałka? zakamieniona? jeżeli tak to serwis ma trochę racji

    Dotyczy profesjonalnego sprzętu pralniczego, to tak gwoli ścisłości. Robią tak wszyscy producenci sprzętów profesjonalnych (również przedstawiciele).
    W/w sprzęt w temacie nie zalicza się do takowych, a więc gwarancja na tą część (grzałka), jak najbardziej nie wyłącza, ani nie wyklucza działania serwisu zgodnie z postanowieniami statusu j.w.
    Widocznie serwisant pomylił jednoznacznie sprzęty domowego AGD, od tych profesjonalnych... :|

    0
  • #11 25 Sty 2008 21:02
    stronger
    Poziom 10  

    dzwoniłem właśnie do tego sewisanta aby się dowiedzieć o co chodzi,dlaczego nie uznał gwarancji, bo przy naprawie mnie nie było, była tylko żona. Tłumaczył to tym że ma odgórnie takie wskazówki od Elektroluxa że jak grzałka jest zakamieniona i z tego powodu uszkodzona to nie podlega gwarancji jako niewłaściwe użytkowanie urządzenia, a tu gdzie mieszkamy (lubelskie -Zamość) występuje woda z dużą ilością wapienia i trzeba często odkamieniać nawet co 3 miesiące.
    Mówił że jak chcę to mogę skontaktować się z centralnym serwisem ale oni powiedzą to samo co on.
    Jutro dzwonie do centralnego serwisu

    0