Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wielka prośba udostępnienie kamery ip w internecie?

paulinaemilia 27 Sty 2008 14:37 5571 3
  • #1 27 Sty 2008 14:37
    paulinaemilia
    Poziom 9  

witam,
    niedawno kupiłam kamerę ip do monitorowania domu (edimax IC-1500Wg), wszystko jest wporządku ale nie do końca. Nie znam się zabardzo na konfiguracji więc proszę o pomoc. Chodzi o to że program obsługujący widzi ją tak samo jak wpiszę ip w przeglądarce też mam dostęp do konfiguracji i podglądu, jednak jest jeden problem. Nie widzę jej z innego komputera (np u znajomych) prawdopodobnie chodzi o to ze moze mam prywatne ip? ale nie wiem jak udostępnić kamerę żeby była widoczna w internecie. Mam router belkin.
    Może mógłby mi ktoś podpowiedzieć lub dać jakiś pomocny link?
    z góry wielkie dzięki i pozdrowionka:)

0 3
  • #2 27 Sty 2008 19:53
    stygma
    Poziom 23  

Wszystko, co potrzebne masz w

instrukcji obsługi (12-sta strona)

niestety po angielsku.

Twoją kamerę trzeba skonfigurować w routerze jak inny komputer w sieci.
    Jeżeli nie masz stałego zewnętrznego IP, potrzebujesz konta w

DynDNS

ale wtedy Twój komputer (i router oczywiście też) będzie musiał być włączony cały czas, kiedy nie będzie Ciebie w domu.

Zapytaj swojego dostawcę Internetu (tepsa, kablówka itp.) czy masz możliwość przyznania stałego IP - to byłaby połowa kłopotu z głowy.

Nie podejmuję się tłumaczenia Tobie, jak to zrobić (od Ciebie się właśnie dowiedziałem, że takie kamery w ogóle istnieją), to nie jest trudne, ale potrzebujesz kogoś, kto na miejscu to skonfiguruje.
    No chyba, że sama poradzisz sobie z rejestracją na DynDNS, znajdziesz i podasz adres w necie instrukcji obsługi do Twojego routera i masz prosac pod ręką.

pozdrawiam stygma

0
  • #3 27 Sty 2008 20:12
    szaleniec
    VIP Zasłużony dla elektroda

stygma napisał: