Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przełącznik do centralnego zamka - Mercedes 190

matstarling 27 Sty 2008 22:29 1609 6
  • #1 27 Sty 2008 22:29
    matstarling
    Poziom 8  

Mam problem. Nie znam się na elektronice zbytnio. Chce zrobic w samochodzi przełącznik do centralnego zamka, którym otwieram i zamykam wszystkie drzwi ze środka. Nie wiem jakiego przełącznika użyć. Sterowanie centralnym odbywa się za pomocą plusa i minusa. To chyba powinien być taki kołyskowy przełącznik, wracający, albo impulsowy. nie wiem własnie...MOglibyście pomoć? Polećcie cos! Mile widziane linki do Allegro!

Pozdrawiam i dzieki z góry !

0 6
  • #2 27 Sty 2008 23:12
    szczerzuja
    Poziom 13  

Witam
    Jaki to samochodzik ? W wielu przycisk blokady drzwi
    jest standardowy( na tablicy lub przy blokadzie szyb)

0
  • #3 28 Sty 2008 00:36
    matstarling
    Poziom 8  

to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.

0
  • #4 31 Sty 2008 00:07
    szczerzuja
    Poziom 13  

witam
    No niestety musisz rozebrać drzwi od strony kierowcy .
    Centralny jest sterowany z tych drzwi ,i wyprowadzić drugi sygnał zamknij -otwórz.Póki co lewym łokciem naciskaj grzybek zamknięcia manualnego drzwi jak chcesz się zamknąć w środku samochodu centralny powinien zadziałać.

Pozdrawiam.

0
  • #5 31 Sty 2008 01:11
    matstarling
    Poziom 8  

mastery są w obu drzwiach przednich. Mam zamiar podpiąć się pod centralke sterująca moim centrlnym zamkiem. Jesj wystarczy jeden impul (-) i wysyla sama odpowiednie sygnały do pompy. Tylko nie wiem jaki przełącznik ;] ....help !

0
  • #6 31 Sty 2008 11:21
    żarnik
    Poziom 10  

Macie racje bez rozbiórki drzwi sie nie obejdzie.

0
  • #7 31 Sty 2008 12:08
    matstarling
    Poziom 8