Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odtwarzaniem płyt - radio Naviheaven

wujek333 27 Sty 2008 22:31 5486 13
  • #1 27 Sty 2008 22:31
    wujek333
    Poziom 10  

Witam,
    Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze nie znam się na elektronice za bardzo ;) Teraz przejdę do rzeczy. Chodzi o radio Naviheaven. Wygląda ono mniej więcej tak: