Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1,9 tdi wpada w tryb serwisowy, błędy 65535 575

03 Lut 2008 22:05 6142 5
  • Poziom 2  
    Witam mam problem z autkiem silnik 1.9 tdi 90km 97r. dolot zaoliwiony błędy na vagu to 65535 i 575 auto wpada w tryb serwisowy co to może być bo wychodzi na sterownik. Robiłem logi na bloku 011. W momencie kiedy "wyłącza się turbo" nie ma żadnych zmian w ciśnieniu doładowania. Czekam na informacje dziękuję. Proszę pomóżcie mi.
  • Poziom 10  
    Problem z doładowaniem. W trybie awaryjnym sterownik odcina doładowanie. Wyłącz zapłon odpal ponownie i próba drogowa. Jeżeli na początku w bloku 11 będzie doładowanie, a jego wartość przekroczy dopuszczalną wartość to masz problem ze sterowaniem turbosprężarką. Jeżeli nie ma doładowania to masz nieszczelny układ turbo/kol. ssący lub jak wyżej
  • Poziom 2  
    Dziękuję za odpowiedź tomaszv8. Szczelność układu sprawdziłem i jest okej.
    Jeżeli mam problem ze sterowaniem turbosprężarką to co w takiej sytuacji mam zrobić. A i jaka powinna być norma ciśnienia doładowania.

    Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
  • Poziom 16  
    Odczytaj pamięć błędów w pierwszej kolejności, skasuj i pruba drogowa, potem sprawdz jakie zostały, jeżeli zostały związane z doładowaniem a układ jest szczelny to sprawdź szczelność wężyków układu sterowania zaworu turbiny i sam zawór czy nie jest zacięty. Jeżeli to wszystko jest w porządku i niema innych błędów to turbina padła lub wydech zatkany. Sprawdź jak spaliny wylatują z tłumika.
  • Poziom 10  
    Próba drogowa: trzeci bieg, pedał do oporu i rejestracja ciśnienia w zakresie od2500-3500 obr/min. Ciś ok 1,8-2,0bara. Powyżej 2,2 bara przez kilka sek. auto wchodzi w tryb awaryjny.
    Sprawdź dzwigienkę sterującą łopatkami w turbo.
    A wogóle jeżeli masz wakuometr podłącz przez trójnik do wężyka przy turbo tak abyś mógł go mieć w kabinie. W czasie próby będziesz mógł obserwować czy następuja zmiany podciśnienia. Jeżeli podciśnienie zmienia się reagując na wzrost doładowania układ sterujący jest sprawny, a prawdopodobnie zacieły się łopatki sterujące w turbo. Jeżeli dojdziesz do tego daj znać powiem co dalej
  • Poziom 2  
    Jeszcze jedno mi się przypomniało. Jak silnik jest zimny to traci moc przy większych obrotach a jak się rozgrzeje to 2500 obr/min i odcina turbo. Jak robiłem logi to na piątce i gaz do dechy do 3000 obr\min. Ciśnienie nie przekroczyło 2020 mbar i to było przez chwilę. Kierownice sprawdzałem i jest jakiś ruch ale nie wiem czy wystarczający, no i ciężko chodzi.