Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radmor 5412- koszt przeróbki Petermana.

Bartek8508 06 Feb 2008 20:47 3034 7
    Bartek8508
    Level 14  
    Witam, czy ktoś mógłby mi podać chociaż orientacyjne koszta przeróbki Radmora 5412 wg. projektu Petermana? Czy oprócz wymiany elementów jest przy tym wymagane ustawienie prądów spoczynkowych? Chcę wiedzieć bo nie mam do tego umiejętności ani sprzętu. Jestem raczej zielony jeżeli chodzi o elektronikę więc proszę o wyrozumiałość..
    Anonymous
    Anonymous  
    Micharlito
    Level 35  
    Co do dźwięku Radmorów to bez wątpienia był on najlepszy z polskich wzmacniaczy i tu się nie zgodzę że źle gra. Wg mnie przeróbka nie warta zachodu twój wkład przewyższy wartość całości. Poza tym jeżeli nie ustawałeś prądów spoczynkowych to lepiej nie angażuj sie w takie zmiany bo możesz uśmiercić wzmacniacz. Jeżeli brakuje ci mocy to jedynym wyjściem będzie właśnie sprzedaż i zakup czegoś lepszego.
    Bartek8508
    Level 14  
    Jak na razie nikt mi nie powiedział ile to kosztuje więc nie wiem ile tracę. Wiem, że są w tej cenie lepsze sprzęty ale wiesz, jak ma się do czegoś słabość to nie patrzy się na koszta... Nie narzekam jak na razie bo kupiłem go doprowadzonego do stanu fabrycznego ale jeżeli cena przeróbki nie powali mnie z krzesła to dlaczego mam nie spróbować? Sprzęt jest tani, jest dużo do niego części wię wolę robić pierwsze szlify na nim a nie na markowym sprzęcie w którym wymiana żaróweczki w podświetleniu to ciężka sprawa. Po prostu lubie kombinować i tyle ;)
    Bartek8508
    Level 14