Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

4xRCA czy 2xRCA? Które lepsze?

hitek 06 Lut 2008 23:03 1954 14
  • #1 06 Lut 2008 23:03
    hitek
    Poziom 16  

Witam. Myślę nad nowym audio w mojej bryczce.
    Wiem, że zastosuję dobry zestaw odseparowany na przodzie i suba z tyłu. I tu rodzi się moje pytanie dotyczące jednostki sterującej i wzmacniacza. Zakładając że moc radia wynosiła by ok 4x50Watt, jak rozwiązać resztę? Kupić radio z dwoma parami wyjść pre-out i podłączyć pod czterokanałowy wzmacniacz, na dwóch kanałach puszczając przód, a na zmostkowanych dwóch suba, czy jednostkę z tylko dwoma wyjściami, do których podłączyć dwukanałowy wzmacniacz dla samego suba?

Nie jestem fanem muzyki elektronicznej, słucham raczej rock-and-rolla i muzyki bliskiej muzyce operowej ;-)

Zależy mi na porządnym i melodyjnym brzmieniu z dobrym podbiciem basu.

Pozdrawiam wszystkich

0 14
  • #2 06 Lut 2008 23:39
    MichaelR
    Poziom 20  

Sam sobie odpowiedziałeś - 4xRCA.
    Tylko kwestia głośników i mocy tego wzmacniacza.

0
  • #3 07 Lut 2008 09:40
    polomaniak
    Poziom 9  

a co sie stanie, gdy kolega zastosuje do radia z 2RCA dwa rozgaleziacze? efekt bedzie taki sam, czy gorszy?

0
  • #4 07 Lut 2008 12:07
    mistrzu86
    Poziom 14  

Poprostu odpadnie regulacja Fader. Jakosc dzwieku raczej nie ucierpi.

0
  • #5 07 Lut 2008 12:50
    miki87
    Poziom 20  

najlepiej jeśli radyjko miałoby 2x(2RCA) i 1x(2RCA) na subwoofer. Wtedy dwa kanały zasilające scenę możesz poddawać korekcji na radyjku, a do Subwoofer'a masz sterowanie w radiu. Znacznie ułatwia to zabawę;)

I przy Twojej konfiguracji dałbyś kabelek 4xRCA.

0
  • #6 07 Lut 2008 18:36
    marianek70
    Poziom 12